علم و تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR

امروز می خواهم اپلیکیشنی به شما معرفی کنم تا خیلی راحت، برترین نقطه سیگنال دهی وای فای یا شبکه موبایل در خانه را پیدا کنید و همان جا بنشینید و سریع ترین اینترنت را تجربه کنید.

20 مهر 1402

طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس

سامتاسونگ گوشی هوشمندی است که چند وقت پیش در تلویزیون کره شمالی به نمایش دراد و شباهت زیادی به بعضی محصولات چینی دارد.

14 مهر 1402

اوج گیری با رونالدو! ، ترافیک اینترنت با آمدن CR7 به ایران رکوردشکنی کرد

امیر محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام نمود در جریان بازی پرسپولیس و النصر برای نخستین بار، مجموع پیک ترافیک اینترنت داخل و خارجی کشور رکورد زد و از مرز 11 ترابیت برثانیه گذشت.

31 شهریور 1402

گذرگاهِ چوبی 6000 ساله؛ نمایشی از نبوغ انسان های ماقبل تاریخ

گذرگاه سوییت، یکی از قدیمی ترین جاده ها یا گذرگاه ها در دنیا است که تا به امروز شناسایی شده و قدمت آن به 3807 قبل ازمیلاد، یعنی دوره نوسنگی یا اوایل عصر مفرغ باز می شود.

24 شهریور 1402

ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی با انتشار تریلری تازه از مورتال کامبت 1، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) را به نمایش گذاشته است.

21 شهریور 1402

راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ؛ شهریور 1402

آیا تصمیم به خرید یک فلش مموری مرغوب، پرسرعت و با طول عمر بالا دارید؟ ما در این راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ، نه تنها برترین محصولات موجود در بازار و فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم، بلکه به طور کامل، تمامی اطلاعات سخت افزاری، نرم افزاری...

20 شهریور 1402

مشخصات کامل آیفون 15 پرومکس ، چه تفاوت های با 14 وجود دارد؟

سری گوشی های آیفون 15 چند روز دیگر در مراسم اپل رونمایی خواهد شد، اما مشخات این گوشی ها پیش از این اتفاق به صورت غیررسمی فاش شده است.

17 شهریور 1402

بازسازی چهره هیولای سه چشم، عکس

فرادید نوشت: این فسیل 520 میلیون ساله از نوعی جانور سه چشم دریایی، جزئیات شگفت انگیزی از تکامل اولیه بندپایان را آشکار نموده است.

14 شهریور 1402

ببینید ، ماهی رباتیک در آب! ، این ماهی با خون مصنوعی حرکت می نماید

دانشمندان دانشگاه کورنل و دانشگاه پنسیلوانیا در تازه ترین اقدامات خود مؤفق به ساخت یک ماهی رباتیک شدند که با استفاده از خون مصنوعی داخل آب حرکت می نماید.

13 شهریور 1402

آمار سرانه مطالعه در شهرستان دره شهر کافی نیست

دلکش خدایاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ایلام گفت: شهرستان دره شهر از جایگاه ارزشمندی درحوزه های فرهنگ، هنری، ادب و موسیقی برخوردار است و خوشبختانه شرایط سرانه مطالعه در شهرستان خوب است، اما کافی نیست. در رشته های موسیقی و هنرهای تجسمی کمبود...

7 شهریور 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کارهایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

زلزله تهران و یک سئوال جنجالی درباره ستاره شناس هلندی زلزله ترکیه!

تا امروز هیچ شرح علمی در مورد افرادی که ادعا می نمایند، می توانند وقوع زلزله را پیش بینی و یا احساس نمایند ارائه نشده است و از طرفی نیز تا به امروز پیش بینی این افراد به حقیقت بدل نشده است. درحالی که قبل تر و در زلزله ترکیه یک ستاره شناس هلندی با ادعاهایش...

29 مرداد 1402

چگونه فضای ذخیره سازی را در گوشی اندروید آزاد کنیم؟

به هر مقدار که گوشی شما حافظه داشته باشد، در نهایت احتیاج پیدا خواهید کرد تا مقداری از فضای ذخیره سازی خود را آزاد کنید.

20 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه 16 مرداد 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس به عنوان گران ترین گوشی فعلی بازار با یک ترابایت فضای ذخیره سازی کمی بیش از 108 میلیون تومان فروخته می شود. فروشنده های موبایل آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ را 101 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند و خرید ارزان ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس...

16 مرداد 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

آپدیت بعدی PS5 پشتیبانی از دالبی اتموس و ظرفیت های بالاتر اس اس دی را اضافه می نماید

سونی به تازگی آغاز به عرضه نسخه بتای آپدیت نو پلی استیشن 5 نموده است که پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)، حافظه های SSD M.2 با حداکثر ظرفیت هشت ترابایت و ویژگی های نو را فراهم می نماید.

15 مرداد 1402

قیمت پنجره دوجداره پنسا

گروه صنعتی پنسا یکی از شرکت های بزرگ و معتبر در صنعت ساختمان و فراوری کننده و مجری انواع پنجره ها و درب های آلومینیومی و UPVC ، انواع نمای کرتین وال (نمای خشک) در ایران است.

5 مرداد 1402

ناسا به ما دروغ گفته است؟، بدون رطوبت در مریخ ردپای انسان چگونه شکل گرفته؟، فیلم

اخیرا فیلمی در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن اظهار شده است، ناسا به ما دروغ گفته است و ردپای انسان نمی تواند در مریخ بدون وجود رطوبت شکل بگیرد، حال پرسش اینجاست که آیا در مریخ رطوبت وجود ندارد؟

1 مرداد 1402

گلکسی واچ6 در دست این ستاره فوتبال خبرساز شد!، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ از قدیم کوشش داشته است با افراد مشهور و به خصوص افراد کره ای تعامل داشته باشد و محصولات خود را با همکاری آن ها تبلیغ کند.

25 تیر 1402

اگر می خواهید وزن کم کنید، این هشت نوع سبزیجات را بخورید

رژیم هایی که در آن ها سبزیجات به طور منظم مصرف می شود، در پیشگیری از بیماری قلبی، مدیریت فشار خون، سطح قند خون و حتی بهبود سلامت گوارش کمک کننده هستند. علاوه بر همه اینها، تحقیقات علمی اثبات کرده اند که مصرف سبزیجات با کاهش وزن مرتبط است.

21 تیر 1402
تعداد: (339)