معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR

به گزارش وبلاگ پنجره، امروز می خواهم اپلیکیشنی به شما معرفی کنم تا خیلی راحت، برترین نقطه سیگنال دهی وای فای یا شبکه موبایل در خانه را پیدا کنید و همان جا بنشینید و سریع ترین اینترنت را تجربه کنید.

معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR

در این مطلب، نمی خواهیم دوباره یک برنامه اسکنر وای فای یا اپ مقدار گیری سیگنال های وای فای معرفی کنیم؛ بلکه سراغ اپلی می رویم که با فناوری واقعیت افزوده (AR) و کاملا سه بعدی، برترین نقطه از نظر گیرندگی سیگنال را با رنگ بندی به شما نشان می دهد.

اپلیکیشن WiFi AR

برنامه WiFi AR یکی از چند اپ وای فای ترکیب شده با واقعیت افزوده است.

شما با این برنامه می توانید برترین مکان دسترسی به وای فای و شبکه موبایل از نظر قدرت سیگنال ها، سرعت اتصال، پینگ و شبکه های مزاحم را به صورت AR ببینید.

کار با این اپلیکیشن ساده است. کافی است آن را نصب و اجرا کنید؛ بعد شبکه موبایل (5G/LTE) یا وای فای (Wi-Fi) را انتخاب و وارد صفحه ای شوید که با قدم زدن، شرایط نقاط مختلف را مشاهده کنید.

رنگ سبز سیگنال ها به معنای برترین نقطه از نظر قدرت سیگنال ها و سرعت و پینگ است؛ رنگ زرد شرایط مبه وسیلهی را نشان می دهد و رنگ قرمز، نشان دهنده ضعیف ترین نقطه است.

همان طور که در ویدئو پایین هم مشاهده می کنید؛ پینگ یا تاخیر شبکه را هم به شما نشان می دهد:

http://shabakehchi.com/wp-content/uploads/2023/10/WiFi-AR.mp4

در گوشه بالای برنامه هم نام SSID یا شبکه وای فای و شرایط سیگنال ها را نشان می دهد. در گوشه پایین سمت راست نیز قدرت سیگنال ها دیده می گردد.

شما می توانید در این اپ، شبکه های همسایه را هم مشاهده و شرایط تداخل آن ها با شبکه وای فای خودتان را آنالیز کنید و بعد تصمیم بگیرید کانال رادیویی وای فای را عوض نموده تا کمترین تداخل شبکه را داشته باشید.

اگر چندین وای فای در خانه دارید؛ مثلا چندین مودم یا روتر در نقاط مختلف خانه قرار دادید؛ برترین راهکار برای یافتن برترین نقطه برای دسترسی به هر کدام از این شبکه ها است.

برنامه WiFi AR از فناوری ARCore استفاده می نماید که باید به وسیله گوشی شما پشتیبانی گردد وگرنه این اپ چندان کاربردی برای شما نخواهد داشت.

برنامه WiFi AR را به وسیله لینک های زیر برای گوشی های اندرویدی دانلود کنید:

منبع: شبکه چی

به "معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید