به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟

به گزارش وبلاگ پنجره، سامسونگ اخیراً آخرین به روزرسانی امنیتی را برای مدل های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده ارائه نموده است.

به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پنجره، این به روزرسانی پس از انتشار رخنه امنیتی می 2023 برای سری گلکسی نوت 20 در کشورهای آمریکای لاتین در اوایل این ماه انجام شد. نسخه میان افزار N98xUSQS4HWE4 شامل اصلاحات امنیتی ضروری برای بیش از 70 آسیب پذیری موجود در گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ است.

چه چیزی در این به روز رسانی برای سری گلکسی نوت 20 وجود دارد؟

وصله امنیتی می 2023 در مجموع 72 نقص امنیتی را برطرف می نماید که شش مورد از آنها به عنوان آسیب پذیری حیاتی طبقه بندی می شوند که هم گوشی های اندرویدی به طور کلی و هم دستگاه های سامسونگ را به طور خاص تحت تأثیر قرار می دهند. علاوه بر این، 56 برطرف امنیتی به عنوان بالا و 10 مورد به عنوان میانه طبقه بندی می شوند. شایان ذکر است، سامسونگ قبلاً دو مورد از نقص های امنیتی را که گوگل در وصله امنیتی می 2023 خود در آپدیت امنیتی آوریل 2023 وارد نموده بود، برطرف نموده بود. علاوه بر این، یک اصلاح ارائه شده به وسیله Google برای دستگاه های سامسونگ اعمال نمی گردد.

از جمله آسیب پذیری هایی که در این به روزرسانی به آن ها پرداخته شده است، می توان به مشکلاتی در تابع FactoryTest، ActivityManagerService، نشانگرهای هسته در فایل گزارش، مدیریت تم، GearManagerStub و برنامه Tips اشاره نمود. نقص های امنیتی بعلاوه به مؤلفه هایی مانند مودم شانون در پردازنده های اگزینوس، بوت لودر، مؤلفه های تنظیمات تماس و کنترل دسترسی AppLock توسعه یافت. سامسونگ علاوه بر برطرف 58 نقص امنیتی که به وسیله گوگل برطرف شده بود، تمامی این آسیب پذیری ها را با جدیت برطرف نموده است.

به روزرسانی امنیتی مه 2023 در حال حاضر برای دستگاه های سری گلکسی نوت 20 در شبکه های Sprint و T-Mobile در ایالات متحده در دسترس است. کاربران می توانند با رفتن به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار و انتخاب دانلود و نصب، به روز رسانی را آنالیز نمایند.

بیشتر بخوانید:

کشنده ترین عقرب ایران کجا پیدا می گردد؟ / عکس

عکس | اولین تصاویر از Watch6 Classic سامسونگ منتشر شد

سری گلکسی نوت 20 که در اواخر سال 2020 به وسیله سامسونگ عرضه شد، ابتدا با اندروید 10 عرضه شد. از آن موقع، دستگاه ها به روزرسانی های اندروید 11 را در اواخر سال 2020، اندروید 12 در اواخر سال 2021 و اندروید 13 را تا خاتمه سال 2022 دریافت کردند.

منبع: gizmochina

227227

منبع: خبرآنلاین

به "به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید