موبایل، تبلت و گجت ها

معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR

امروز می خواهم اپلیکیشنی به شما معرفی کنم تا خیلی راحت، برترین نقطه سیگنال دهی وای فای یا شبکه موبایل در خانه را پیدا کنید و همان جا بنشینید و سریع ترین اینترنت را تجربه کنید.

20 مهر 1402

طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس

سامتاسونگ گوشی هوشمندی است که چند وقت پیش در تلویزیون کره شمالی به نمایش دراد و شباهت زیادی به بعضی محصولات چینی دارد.

14 مهر 1402

اوج گیری با رونالدو! ، ترافیک اینترنت با آمدن CR7 به ایران رکوردشکنی کرد

امیر محمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام نمود در جریان بازی پرسپولیس و النصر برای نخستین بار، مجموع پیک ترافیک اینترنت داخل و خارجی کشور رکورد زد و از مرز 11 ترابیت برثانیه گذشت.

31 شهریور 1402

راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ؛ شهریور 1402

آیا تصمیم به خرید یک فلش مموری مرغوب، پرسرعت و با طول عمر بالا دارید؟ ما در این راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ، نه تنها برترین محصولات موجود در بازار و فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم، بلکه به طور کامل، تمامی اطلاعات سخت افزاری، نرم افزاری...

20 شهریور 1402

مشخصات کامل آیفون 15 پرومکس ، چه تفاوت های با 14 وجود دارد؟

سری گوشی های آیفون 15 چند روز دیگر در مراسم اپل رونمایی خواهد شد، اما مشخات این گوشی ها پیش از این اتفاق به صورت غیررسمی فاش شده است.

17 شهریور 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کارهایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

چگونه فضای ذخیره سازی را در گوشی اندروید آزاد کنیم؟

به هر مقدار که گوشی شما حافظه داشته باشد، در نهایت احتیاج پیدا خواهید کرد تا مقداری از فضای ذخیره سازی خود را آزاد کنید.

20 مرداد 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز دوشنبه 16 مرداد 1402

خبرنگاران- آیفون 13 پرو مکس به عنوان گران ترین گوشی فعلی بازار با یک ترابایت فضای ذخیره سازی کمی بیش از 108 میلیون تومان فروخته می شود. فروشنده های موبایل آیفون 13 پرو مکس نسخه 512 گیگ را 101 میلیون و 500 هزار تومان می فروشند و خرید ارزان ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس...

16 مرداد 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

گلکسی واچ6 در دست این ستاره فوتبال خبرساز شد!، عکس

دیجیاتو نوشت: سامسونگ از قدیم کوشش داشته است با افراد مشهور و به خصوص افراد کره ای تعامل داشته باشد و محصولات خود را با همکاری آن ها تبلیغ کند.

25 تیر 1402

هر آنچه در خصوص گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 5 می دانیم

سامسونگ حدود یک ماه دیگر از جدیدترین گوشی های تاشو خود تحت عنوان گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی خواهد نمود. با توجه به اینکه گلکسی زد فلیپ 4 پرفروش ترین گوشی تاشو در بازار جهانی محسوب می گردد، کاربران زیادی چشم انتظار معرفی نسل بعدی آن هستند....

2 تیر 1402

ردیابی حرکات زیرزمین ممکن شد، اولین جی پی اس پرتوی کیهانی

ایسنا نوشت: گروهی از دانشمندان با موفقیت اولین جی پی اس پرتوی کیهانی دنیا را برای تشخیص حرکت زیرزمینی و آتشفشان ها به نمایش گذاشتند که به طور بالقوه می تواند در ماموریت های جستجو و نجات آینده یاری کننده باشد.

29 خرداد 1402

25 تصویر خیره کننده از سحابی های کیهانی که هوش از سر شما می برد، عکس

گجت نیوز نوشت: سحابی محل تولد ستاره های مختلف است و حالتی رویایی دارد. در ادامه شما را به تماشای 25 تصویر باورنکردنی از سحابی های مختلف کیهانی دعوت می کنیم.

28 خرداد 1402

تشخیص بیماری های پوستی با گوگل لنز و هوش مصنوعی، عکس

گجت نیوز نوشت: گوگل اخیرا با انتشار مجموعه ای از به روزرسانی ها برای موتور جستجوی خود خبرساز شده که ویژگی های جدیدی از برنامه ریزی سفر تا خرید لباس را در بر می گیرد. اما در این میان، یک قابلیت عجیب و جالب برای آنالیز ناهنجاری های پوستی معرفی شده که با یاری...

27 خرداد 1402

صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس

Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ ابتدا ماه گذشته برای بازار چین معرفی شدند و امروز روز بزرگی است، روزی که آنها در سطح بین المللی عرضه می شوند.

21 خرداد 1402

سایپا ماشین نو معرفی کرد ، مشخصات فنی و آپشن ها، عکس

گجت نیوز نوشت: سایپا به تازگی تیپ تازه GX را برای ساینا معرفی کرد. در ادامه نگاهی به طراحی، مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت این خودرو سدان خواهیم داشت.

9 خرداد 1402

به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟

سامسونگ اخیراً آخرین به روزرسانی امنیتی را برای مدل های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده ارائه نموده است.

4 خرداد 1402

ویدئوهای 2 ساعته را توییت کنید!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، باز هم سر و صدای دیگری در دنیای توییتر ایجاد نموده است.

30 اردیبهشت 1402

9 تبلت برتر ویندوزی بازار؛ کاربری آسان با امکانات مناسب

تبلت ها بعد از گوشی های هوشمند، پرطرفدارترین گجت های هوشمند موجود در بازار به شمار می روند و با سیستم عامل های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرند که سیستم عامل ویندوز، یکی از آن هاست. تبلت های ویندوزی علاوه بر سیستم عامل متفاوت، قابلیت های مختلف و...

20 اردیبهشت 1402

از اندروید 14 چه انتظاراتی داریم؟

مدتی قبل گوگل اولین نسخه بتای عمومی اندروید 14 را منتشر کرد ولی در این نسخه تغییرات اعمال شده مربوط به پشت صحنه است و از نظر ظاهری با تغییر چندانی روبرو نیستیم. با توجه به اینکه چند روز دیگر رویداد گوگل I/O برگزار می گردد و شاهد معرفی ویژگی های نو و مهم اندروید...

17 اردیبهشت 1402
تعداد: (128)