صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس

به گزارش وبلاگ پنجره، Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ ابتدا ماه گذشته برای بازار چین معرفی شدند و امروز روز بزرگی است، روزی که آنها در سطح بین المللی عرضه می شوند.

صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس

به گزرش خبرگزاری وبلاگ پنجره، رونمایی این دو برای بازارهای جهانی در ساعت 12 ظهر در هند برگزار می گردد و همانطور که چند هفته پیش فاش کردیم، این شرکت با شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود به عنوان سفیر برند خود برای گوشی های هوشمند قرارداد امضا نموده است.

بنابراین باید انتظار داشته باشید که او در بازاریابی و تبلیغات Realme در هند نقش برجسته ای داشته باشد.

Realme 11 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1080x2412 AMOLEDصد و بیست هرتزی، MediaTek Dimensity 7050 SoC با 8/12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 2 مگاپیکسلی با OIS، 2 مگاپیکسل ماکرو است. دوربین سلفی MP و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 67 واتی.

بیشتر بخوانید:

به کابین فضایی خودروهای پژو سلام کنید!/عکس

عکس | هونگچی به امارات و عربستان می رود، جک و چری به ایران!

مدل Pro+ تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دارد و یک سیستم دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد، در حالی که دوربین سلفی با رزولوشن 32 مگاپیکسلی است. در نهایت، از شارژ سیمی 100 واتی سریعتر پشتیبانی می نماید. در غیر این صورت با مدل غیر پلاس خود یکسان است.

منبع: GSMARENA

227227

منبع: خبرآنلاین

به "صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید