نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن: یافتن برترین نقطه وای فای با برنامه WiFi AR

امروز می خواهم اپلیکیشنی به شما معرفی کنم تا خیلی راحت، برترین نقطه سیگنال دهی وای فای یا شبکه موبایل در خانه را پیدا کنید و همان جا بنشینید و سریع ترین اینترنت را تجربه کنید.

20 مهر 1402

ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی با انتشار تریلری تازه از مورتال کامبت 1، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) را به نمایش گذاشته است.

21 شهریور 1402

راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ؛ شهریور 1402

آیا تصمیم به خرید یک فلش مموری مرغوب، پرسرعت و با طول عمر بالا دارید؟ ما در این راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ، نه تنها برترین محصولات موجود در بازار و فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم، بلکه به طور کامل، تمامی اطلاعات سخت افزاری، نرم افزاری...

20 شهریور 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

آپدیت بعدی PS5 پشتیبانی از دالبی اتموس و ظرفیت های بالاتر اس اس دی را اضافه می نماید

سونی به تازگی آغاز به عرضه نسخه بتای آپدیت نو پلی استیشن 5 نموده است که پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos)، حافظه های SSD M.2 با حداکثر ظرفیت هشت ترابایت و ویژگی های نو را فراهم می نماید.

15 مرداد 1402

تشخیص بیماری های پوستی با گوگل لنز و هوش مصنوعی، عکس

گجت نیوز نوشت: گوگل اخیرا با انتشار مجموعه ای از به روزرسانی ها برای موتور جستجوی خود خبرساز شده که ویژگی های جدیدی از برنامه ریزی سفر تا خرید لباس را در بر می گیرد. اما در این میان، یک قابلیت عجیب و جالب برای آنالیز ناهنجاری های پوستی معرفی شده که با یاری...

27 خرداد 1402

چگونه لباس های کلاسیک شخصیت های استریت فایتر 6 را آنلاک کنیم؟

تازهترین بازی مبارزه ای کپ کام (Capcom) یعنی استریت فایتر 6، به تعدادی از شخصیت هایش ظاهر تازه ای بخشیده است و دوران تازهی را در تاریخ بازی های مبارزه ای دوبعدی رقم زده است. اگر برای سبک لباس قدیمی آن ها دلتنگ شده اید، نگران نباشید زیرا هر مبارز قدیمی ظاهری...

25 خرداد 1402

به روزرسانی فوری امنیتی سامسونگ؛ کدام تلفن همراه رخنه امنیتی دارد؟

سامسونگ اخیراً آخرین به روزرسانی امنیتی را برای مدل های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در ایالات متحده ارائه نموده است.

4 خرداد 1402

ویدئوهای 2 ساعته را توییت کنید!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، باز هم سر و صدای دیگری در دنیای توییتر ایجاد نموده است.

30 اردیبهشت 1402

از اندروید 14 چه انتظاراتی داریم؟

مدتی قبل گوگل اولین نسخه بتای عمومی اندروید 14 را منتشر کرد ولی در این نسخه تغییرات اعمال شده مربوط به پشت صحنه است و از نظر ظاهری با تغییر چندانی روبرو نیستیم. با توجه به اینکه چند روز دیگر رویداد گوگل I/O برگزار می گردد و شاهد معرفی ویژگی های نو و مهم اندروید...

17 اردیبهشت 1402

افزایش فروش قابل توجه بازی های سوپر ماریو؛ لیست فروش بازی های هفته

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، موفقیت تجاری فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) باعث شده تا فروش بازی های این مجموعه نیز با رشد قابل توجهی روبرو گردد.

6 اردیبهشت 1402

تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent معین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

استودیوی Tindalos Interactive به تازگی با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی استراتژی Aliens: Dark Descent را به طور رسمی اعلام نموده است.

21 فروردین 1402

دن هاوسر؛ مغز متفکر پشت بازی های راک استار (بازی سازان سرشناس)

دانیل هاوسر (Daniel Houser)، تهیه کننده، نویسنده و صداپیشه بازی های ویدیویی اهل انگلستان است که بنیان گذار کمپانی راک استار گیمز محسوب می شود.

10 فروردین 1402

15 ترفند برای حداکثر بهره وری از واتس اپ

واتس اپ چندان نیازی به معرفی ندارد. با حضور دائمی در صدر برنامه های گوگل پلی و اپ استور، واتس اپ از اولین اپلیکیشن هایی است که وقتی گوشی تازه می خریم، آن را نصب می کنیم و شاید بتوان بااطمینان گفت بیشترین پیغام را در طول روز از این پیغام رسان می گیریم.

7 فروردین 1402

دانشمندان چگونه با استفاده از قارچ، کامپیوتر زنده ساختند؟

برای چندین دهه، دانشمندان ایده پیوند سخت افزار و نرم افزار با بافت های زنده را دنبال نموده اند. اکنون محققان دانشگاه غرب انگلستان پیروز شده اند تا با استفاده از نوعی قارچ، یک کامپیوتر زنده فراوری نمایند.

17 اسفند 1401

برچسب اموال چیست؟

در حالی که در چند سال گذشته شاهد تغییر رویه کسب و کار ها به سمت دیجیتالی شدن و یا به صورت ریموت بوده ایم، مدیریت اموال و دارایی های فیزیکی کسب و کار همواره در دنیای تجارت نقش مهمی دارد. این امر به ویژه در خصوص مشاغلی که به شدت به دارایی های خود برای فراوری...

16 اسفند 1401

کارت های منحصربه فرد بلوبانک چگونه طراحی و ساخته شد؟

داستان یک کارت بانکی متمایزکاربران بلوبانک در هنگام باز کردن بسته پستی حامل کارت بانکی خود با کارت جدیدی روبرو می شوند که از سایر کارت های بانکی که تا به حال دیده و دست گرفته اند، متمایز است و با طراحی و جنس متفاوتی ساخته شده است.

24 بهمن 1401

ربات چهارپای رومیزی با بازوی مخصوص ابداع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، انستیتو فناوری هاربین (زیرمجموعه شرکت Luwu Intelligent Technology) این ربات را ساخته که اکنون در وب سایت کیک استارتر برای جمع آوری سرمایه عرضه شده است.

19 بهمن 1401

چگونه یک خانواده آرام تر داشته باشیم

همسایه ها و دوستان مدام از آنجا عبور می کنند و همسر شما منتظر ظاهر شدن آرامش است. آیا این به نظر خیلی آشناست؟ اگر چنین است، پس ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آرامش را در سرتاسر خانه برقرار کنید و سعی کنید زندگی مشترک آرام تری داشته باشید.

18 بهمن 1401

رگناروک و مدرن وارفر 2 محبوب ترین بازی های پلی استیشن استور در 2022 بودند

سونی اخیرا از آمار فروش بازی ها در فروشگاه پلی استیشن رونمایی نموده که نام گاد آو وار رگناروک و کال آو دیوتی: مدرن وارفر 2 به عنوان بازی های دانلودی محبوب آمده است.

12 بهمن 1401
تعداد: (58)