افزایش فروش قابل توجه بازی های سوپر ماریو؛ لیست فروش بازی های هفته

به گزارش وبلاگ پنجره، طبق جدیدترین آمار منتشر شده، موفقیت تجاری فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros. Movie) باعث شده تا فروش بازی های این مجموعه نیز با رشد قابل توجهی روبرو گردد.

افزایش فروش قابل توجه بازی های سوپر ماریو؛ لیست فروش بازی های هفته

به طور کلی سه بازی ماریو در لیست ده بازی پرفروش هفته در بریتانیا قرار گرفته اند. ماریو کارت 8 دلوکس در جایگاه دوم این جدول هفته واقع شده است و پس از افزایش 9 درصدی در فروش هفتگی، دو پله صعود نموده است. این سومین هفته متوالی است که این بازی با افزایش فروش روبرو می گردد. از طرفی سوپر ماریو ادیسی در جایگاه پنجم واقع شده است. این بازی پلتفرمر از زمان عرضه باندل نینتندو سوییچ آن روند رو به رشدی در جدول ها داشته و این هفته پس از 15 درصد افزایش در فروش، پنج پله جهش نموده است.

بازی New Super Mario Bros U Deluxe پس از 23 درصد افزایش فروش هفتگی، هفت پله صعود نموده و به انتهای جدول یعنی جایگاه دهم رسیده است. خارج از جدول ده بازی برتر، بازی Super Mario 3D World + Bowsers Fury نیز پس از 21 درصد افزایش فروش، در رتبه 13 واقع شده است و Mario Party Superstars با 3 درصد افزایش فروش در جایگاه بیستم قرار گرفته است. این در حالی است که بازی Mario Strikers: Battle League Football با رشد 111 درصدی در فروش روبرو شده و در رتبه 30 حضور پیدا نموده است. و دوباره وارد نمودار در شماره 30 می گردد. در نهایت عمارت لوئیجی 3 که تا حدودی به فیلم نیز مرتبط است، با افزایش فروش 7 درصدی در جایگاه چهلم قرار گرفته است.

در جای دیگر جدول، بازی های سری Mario + Rabbids از یوبی سافت (Ubisoft) نیز در بین 40 بازی برتر قرار گرفته اند. در واقع نسخه Sparks of Hope در رتبه 27 و Kingdom Battle در رتبه 32 حضور دارد. با این حال، فروش هر دوی این بازی ها در هفته منتهی به 15 آپریل، به ترتیب با 18 و 6 درصد اندکی کاهش یافت.

لازم به ذکر است که فارغ از بازی های مرتبط با ماریو، شاهد هفته ای آرام برای بازی های ویدیویی بودیم. فیفا 23 علی رغم کاهش 39 درصدی در فروش هفتگی همچنان در رتبه اول واقع شده است. بازسازی رزیدنت اویل 4 نیز پس از افت فروش 34 درصدی در رتبه سوم واقع شده است. این در حالی است که میراث هاگوارتز اکنون با 32 درصد کاهش در فروش هفتگی، جایگاه چهارم را تصاحب نموده است. در نهایت بازی پیروز Cult of the Lamb برای اولین بار در جداول حضور پیدا نموده و در رتبه 28 جدول فروش فیزیکی واقع شده است.

در ادامه می توانید 10 بازی برتر را در هفته منتهی به 15 آپریل 2023 (26 فروردین 1402) مشاهده کنید.

نام بازیجایگاه فعلیجایگاه قبلی
FIFA 2311
Mario Kart 8 Deluxe24
Resident Evil 4 Remake32
Hogwarts Legacy43
Super Mario Odyssey510
God of War Ragnarok69
Gran Turismo 777
Call of Duty: Modern Warfare 286
Minecraft (Switch)911
New Super Mario Bros U Deluxe1017

منبع: GamesIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "افزایش فروش قابل توجه بازی های سوپر ماریو؛ لیست فروش بازی های هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فروش قابل توجه بازی های سوپر ماریو؛ لیست فروش بازی های هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید