خودرو

کاروانسرای مهر به استراحتگاهی بین راهی تبدیل شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر شده، کاروانسرای مهر به استراحتگاهی بین راهی تبدیل شده است.

6 مهر 1402

اکسید استرا ئی اس؛ چری با یک سدان نو و لوکس آمد!

چری که تا پیش از این هدف خود را از راه اندازی برند اکسید، فراوری کلاس شاسی بلند مطرح نموده بود اکنون یک سدان تازه را نیز معرفی نموده است. اکسید استرا ئی اس نام محصول تازه برند مذکور است که اولین بار در نمایشگاه خودرو اتو شانگ های (ماه آوریل) به نمایش گذاشته...

18 شهریور 1402

ببینید ، ماهی رباتیک در آب! ، این ماهی با خون مصنوعی حرکت می نماید

دانشمندان دانشگاه کورنل و دانشگاه پنسیلوانیا در تازه ترین اقدامات خود مؤفق به ساخت یک ماهی رباتیک شدند که با استفاده از خون مصنوعی داخل آب حرکت می نماید.

13 شهریور 1402

جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند

ایلنا/ براساس آخرین گزارشهای بدست آمده و خبرهای منتشر شده، جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند.

12 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه شنبه هفت شهریور 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد امروز سه شنبه هفت شهریور تفاوتی با خریدوفروش های دیروز ندارد و مثل دوشنبه دنا پلاس اتوماتیک به عنوان گران ترین خودرو داخلی 815 میلیون تومان فروخته می گردد.

7 شهریور 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کارهایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

درباره پلایومتریک، پرش برای آمادگی بدنی به سبک مرد شش میلیون دلاری

مرد شش میلیون دلاری، سریال تلویزیونی محبوبی بود که شخصیت اصلی آن یک مرد بیونیکی - نیمه انسان و نیمه ماشین - می توانست با حرکاتی انفجاری از ساختمان های چند طبقه بپرد، از دیوارهای بلند بالا برود، و با سرعت 100 کیلومتر در ساعت بدود و بسیاری افراد در آرزوی داشتن...

22 مرداد 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

فعالیت 875 مجتمع گردشگری بین راهی در کشور

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، فعالیت 875 مجتمع گردشگری بین راهی در کشور مشاهده می گردد.

20 تیر 1402

قیمت محصولات ایرانخودرو امروز سه شنبه 20 تیر 1402

خبرنگاران- دنا پلاس شش دنده و پژو 206 تیپ 2 امروز سه شنبه 20 تیر رکورددار کاهش قیمت بین محصولات ایرانخودرو هستند. نسبت به معاملات دیروز قیمت دنا پلاس شش دنده با کاهش 15 میلیونی به 755 میلیون تومان رسیده و 206 تیپ 2 را معادل 495 میلیون تومان معامله می کننند.

20 تیر 1402

عروس سرخ پوش سوار بر مرکب سرخ موی

به ترکمن صحرا که می رسی، دشت های وسیع و آسمانش به استقبالت می آیند. نسیم صبحگاهش در آغوشت می گیرد و تو را به مهمانی قومی می برد که سال ها دل در گرو کوچ داشته اند و امروز بند زمینند و مقیم و یکجانشین. آنها اما هنوز خاطرات آن روزها را از یاد نبرده اند.

19 تیر 1402

یک ماشین ژاپنی بسیار مقرون به صرفه، سوزوکی تور فقط 300 میلیون، عکس

دیجیاتو نوشت: سوزوکی از یک خودروی مالی برای بازار هند رونمایی کرد. این هاچ بک، تور H1 نام دارد و درحقیقت نسخه مقرون به صرفه سازی شده از مدل آلتو K10 به شمار می رود. قیمت این هاچ بک نو برابر با 480,500 روپیه است؛ رقمی که معادل 5864 دلار یا چیزی نزدیک به 300 میلیون تومان...

11 تیر 1402

نقص عجیبی که باعث متلاشی شدن زیردریایی تایتان کنار تایتانیک شد

زومیت نوشت: کارگردان تایتانیک که سابقه طراحی زیردریایی ژرف پیما را در کارنامه اش دارد، می گوید از همان ابتدا از ایمنی زیردریایی منفجرشده تایتان نامطمئن بود.

4 تیر 1402

بازیگر طنز صداوسیما: برای رفت و برگشت 400 هزار تومان کرایه می دهم، ولی برای هر برنامه 60 تا 100 هزار تومان می گیرم

او می گوید دستمزد های رادیو برای 10 سال پیش است و واقعاً دیگر ارزان نیست. اگر تغییری در دستمزد ها ایجاد نشود دیگر نیستم. از این هفته دیگر به برنامه نرفتم و ارتباطم را قطع کردم، چون متأسفانه مسئولان به فکر نیستند.

30 خرداد 1402

عکس، این ماشین مشهدی اولین خودروی فرمول 1 ایران است

دانشگاه فردوسی مشهد از اولین خودروی فرمول یک ایرانی پرده برداری کرد.

30 خرداد 1402

تصاویر ، مرسدس ، بنز این هیولای مفهومی را معرفی کرد ، ادای احترام به یک پروژه قدیمی

شرکت مرسدس - بنز یک با معرفی یک خودروی مفهومی فوق العاده مجذوب کننده فصل جدیدی را در صنعت خودروسازی گشود.

28 خرداد 1402

تشخیص بیماری های پوستی با گوگل لنز و هوش مصنوعی، عکس

گجت نیوز نوشت: گوگل اخیرا با انتشار مجموعه ای از به روزرسانی ها برای موتور جستجوی خود خبرساز شده که ویژگی های جدیدی از برنامه ریزی سفر تا خرید لباس را در بر می گیرد. اما در این میان، یک قابلیت عجیب و جالب برای آنالیز ناهنجاری های پوستی معرفی شده که با یاری...

27 خرداد 1402

صفرتاصد موبایل هایی که شاهرخ خان تبلیغ می نماید، عکس

Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ ابتدا ماه گذشته برای بازار چین معرفی شدند و امروز روز بزرگی است، روزی که آنها در سطح بین المللی عرضه می شوند.

21 خرداد 1402

کلیسایی در انتهای دنیا

یک کلیسای ارتدوکس روسی که بر فراز تپه ای در شمال منطقه ویلا لاس استرلاس در قطب جنوب واقع شده است که در سال 2002 از چوب حمل شده از شهر آلتای سیبری ساخته شد و زنگ های آن از ولادیمیر، شهری در شرق مسکو آورده شد.

19 خرداد 1402

سایپا ماشین نو معرفی کرد ، مشخصات فنی و آپشن ها، عکس

گجت نیوز نوشت: سایپا به تازگی تیپ تازه GX را برای ساینا معرفی کرد. در ادامه نگاهی به طراحی، مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت این خودرو سدان خواهیم داشت.

9 خرداد 1402
تعداد: (167)