بازیگر طنز صداوسیما: برای رفت و برگشت 400 هزار تومان کرایه می دهم، ولی برای هر برنامه 60 تا 100 هزار تومان می گیرم

به گزارش وبلاگ پنجره، او می گوید دستمزد های رادیو برای 10 سال پیش است و واقعاً دیگر ارزان نیست. اگر تغییری در دستمزد ها ایجاد نشود دیگر نیستم. از این هفته دیگر به برنامه نرفتم و ارتباطم را قطع کردم، چون متأسفانه مسئولان به فکر نیستند.

بازیگر طنز صداوسیما: برای رفت و برگشت 400 هزار تومان کرایه می دهم، ولی برای هر برنامه 60 تا 100 هزار تومان می گیرم

به گزارش روزنامه ایران، انصافی ادامه داد، دستمزد من بسیار خنده دار است. اگر بگویم به حال ما گریه می کنید، اما می گویم. درست است که ما در یک روز چندین برنامه ضبط می کنیم، ولی برای هر برنامه رقمی که در نظر گرفته می شد چیزی حدود 60 الی 100 هزار تومان بود! من وقتی می خواستم از محل زندگی ام سر ضبط بیایم هزینه زیادی می کردم، چون ماشین های سازمان به لواسان نمی آیند و خارج از محدوده است.

من با 200 هزار تومان می آمدم و با 200 هزار تومان هم برمی گشتم. یعنی تمام دستمزدم خرج رفت و آمدم می شد! واقعاً باعث تأسف است. به راحتی به تهیه نماینده ما گفتند ما همین قدر بودجه داریم. به نظرم با این رفتار از هنرمندان و آن هایی که به کار علاقه مند هستند و دوست دارند کار نمایند، سوء استفاده می نمایند. دلم برای جوانان می سوزد، چون آن ها مجبورند و کار می نمایند، ولی من دلیلی ندارم با این مبلغ کار کنم. نمی دانم آقای جبلی رئیس محترم سازمان صداوسیما از این اتفاقات آگاه هستند یا خیر.

منبع: فرارو

به "بازیگر طنز صداوسیما: برای رفت و برگشت 400 هزار تومان کرایه می دهم، ولی برای هر برنامه 60 تا 100 هزار تومان می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگر طنز صداوسیما: برای رفت و برگشت 400 هزار تومان کرایه می دهم، ولی برای هر برنامه 60 تا 100 هزار تومان می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید