کلیسایی در انتهای دنیا

به گزارش وبلاگ پنجره، یک کلیسای ارتدوکس روسی که بر فراز تپه ای در شمال منطقه ویلا لاس استرلاس در قطب جنوب واقع شده است که در سال 2002 از چوب حمل شده از شهر آلتای سیبری ساخته شد و زنگ های آن از ولادیمیر، شهری در شرق مسکو آورده شد.

کلیسایی در انتهای دنیا

به گزارش وبلاگ پنجره، کلیسای ارتدکس 15 متری تثلیث مقدس جنوبی ترین کلیسا در جهان است. ساعت 6 صبح هر یکشنبه صبح، دنیس یاننکوف - متخصص حفاری از مسکو که با اکسپدیشن روسیه در قطب جنوب کار می نماید - از یک نردبان به داخل برج ناقوس کوچک کلیسا بالا می رود و پنجره ها را باز می نماید. او سپس اقدام به صدا درآوردن زنگ کلیسا می ند تا اینگونه مراسم صبحگاهی را اعلام کند.

در گرما و سکوت درون، هیچ اثری از صدای ماشین هایی که از ایستگاه تحقیقاتی بلینگ هاوزن روسیه به بیرون می آیند، و نه زوزه باد یا زمزمه ژنراتور های دیزلی در ویلا لاس استرلاس وجود ندارد.

کشیش میتروفان سولداتنکو، 47 ساله، در ایژِوسک مرکز جمهوری اودمورتیا در روسیه به جهان آمد و پس از اتمام خدمت نظامی خود در سیبری، به عنوان یک راهب به کلیسای ارتدکس پیوست. او در سال 2020 در کلیسای تثلیث مقدس مستقر شد.

برای جشن های بزرگی ممکن است 15 یا 20 عبادت کننده را ببینند که برای عبادت خود به کلیسا می روند. در سال 2007، کلیسای تثلیث مقدس حتی محل برگزاری عروسی بین یک محقق شیلیایی و روسی بود.

ملوانان قرن نوزدهمی که کیپ هورن را دور می زدند معتقد بودند که زیر 40 درجه هیچ قانونی وجود ندارد. در زیر 50 درجه جنوبی، خدا وجود ندارد، اما امروزه، هشت کلیسا در سراسر قطب جنوب وجود دارد.

در طول هفته، کشیش با ماشین آلات کار می نماید و کامیون ها را در ایستگاه تحقیقاتی روسیه می راند.

منبع: فرارو

به "کلیسایی در انتهای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسایی در انتهای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید