جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند

به گزارش وبلاگ پنجره، ایلنا/ براساس آخرین گزارشهای بدست آمده و خبرهای منتشر شده، جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند.

جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند

این گروه 8 نفره که اعضای آن را یه خانواده به همراه یک گروه مستندساز تشکیل می دهند، سفر خود را با بدرقه وزیر گردشگری استان گجرات هند و با دو دستگاه خودرو، شامل خودرو کلاسیک ام جی 1950 و کمپر ون آغاز کردند.

این جهانگردان شب گذشته 11 شهریور 1402 شارجه در کشور امارات را ترک کرده و از طریق خطوط هوایی و با استقبال گرم مسئولین محلی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان هرمزگان وارد ایران شدند. همچنین خودروهای این تور نیز صبح امروز از طریق مسیر دریایی به بندرعباس رسیدند.

لار، شیراز، اقلید، اصفهان، کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند انگلستان طی حضور ده روزه خود در ایران از آنها عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی مسیر جنوب تا شمال کشورمان بازدید خواهند کرد.

برنامه های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یاد شده در استانهای مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است.

گروه جهانگردان هندی با عبور از 16 کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار کیلومتری، در لندن مرکز کشورر انگلستان به این سفر انتها خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی براساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی هند (FIAA) با انجام اقدامات و هماهنگی های لازم تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

منبع: همگردی

به "جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگردان هندی از بندرعباس وارد خاک ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید