بهداشت دهان و دندان

یک نسخه خطی از میرعماد رونمایی شد

یک نسخه از کتاب مرقع خط به شماره 1565 شامل 27 قطعه در سطرهای متفاوت و چلیپا به خط نستعلیق و کتابت ممتاز میرعماد در سال 1007 هجری قمری در مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

9 مهر 1402

مهلت انتخاب رشته کنکوری های دانشگاه آزاد تمدید شد ؛ این 4 گروه مهلت ندارند

مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال جاری به جز 4 گروه تمدید شد.

19 شهریور 1402

چرا بعضی نمی توانند در مقابل تخمه شکستن مقاومت نمایند؟

متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به خواص بی نظیر و اثرات مثبت آجیل بر سلامت مغز گفت: زیاده روی در مصرف آجیل ها به ویژه تخمه­ های شور ممکن است مشکلاتی برای سلامت افراد ایجاد کند.

26 مرداد 1402

صدور کارت سفر ویژه بازنشستگان تا ماه آینده، پیگیری همسان سازی حقوق ها

با حضور نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و هیات همراه، مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان، روسا و مسئولین کانون های بازنشستگی، نشست هم اندیشی جهت ارتقای ارائه خدمات رفاهی، گردشگری، درمانی و بررسی مسائل، مطالبات و دغدغه های بازنشستگان...

13 مرداد 1402

پاسخ دندان شکن چین به تحریم تراشه آمریکا

مهر نوشت: وزارت بازرگانی چین خاطرنشان کرد صادرات بعضی فلزات پرمصرف در صنعت نیمه رسانا را کنترل می نماید. این جدیدترین تحول در کارزار بین چین و آمریکا برای دسترسی به تراشه هایی با فناوری پیشرفته است.

13 تیر 1402

رمزگشای دلیل شکستن نوک مداد درگذشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، پتروسکی با آنالیز های ادبی طراحی و خرابی سازه های بزرگی مانند ساختمان ها و پل ها و نیز وسایل روزمره معمولی مانند مداد و خلال دندان، کوشش می کرد از مهندسی ابهام زدایی کند.

5 تیر 1402

آلرژی به خمیر دندان چه علائمی دارد و چه باید کرد؟

حساسیت به خمیردندان مشکل شایعی نیست؛ اما به هرحال می تواند اتفاق بیفتد. آلرژی یا حساسیت به خمیردندان نوعی درماتیت تماسی است که باعث زخم، خارش و پوسته شدن داخل دهان و اطراف لب ها می گردد.

1 خرداد 1402

برترین شرکت طراحی داخلی

خبرنگاران ؛ در چند سال اخیر، طراحی داخلی خیلی بیش از گذشته رونق گرفته است و بسیاری از افراد و کسب و کارها برای طراحی محیط داخلی شرکت و محل کار خود، در پی برترین شرکت طراحی داخلی می گردند. اما این نوع طراحی دقیقا چیست و آیا ارزش دارد برای دیزان محیط داخل...

20 اسفند 1401

دندان خونی در جنگل های ایران، عکس

حدود 144 هزار گونه مختلف قارچ در کره زمین وجود دارد؛ آنها در سراسر سیاره به اشکال مختلف مانند مخمرها، کپک ها و شاید جالب ترین آن ها، قارچ ها ظاهر می شوند.

2 اسفند 1401

بعید است پیروز اصلا متوجه گردد توران و آذر ماده هستند!

16 سال پیش یک شکارچی به نام کوشکی، توله یوزپلنگی را از سه چوپان می خرد و آن را تحویل سازمان محیط زیست می دهد؛ و این آغاز ماجرای زندگی یوزپلنگی می گردد که با مرگش در شنبه گذشته، 8 بهمن، دوباره او را بر سر زبان ها انداخت. کوشکی ناخواسته وارد پروژه ای شد که قرار...

13 بهمن 1401

خواص آب گوجه فرنگی برای بینایی و لاغری

مصرف روزانه گوجه فرنگی سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت می گردد. گوجه فرنگی دارای آنتی اکسیدان زیاد است که با انواع سرطان ها مقابله می نماید، کارشناسان تغذیه و سلامت در یک مطالعه تازه ادعا نموده اند که برای برطرف خستگی و تامین مجدد انرژی بدن پس از...

7 بهمن 1401

جدیدترین خبر درباره شرایط توله یوزهای تازه متولدشده ، آذر و توران زنده می مانند؟

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست اظهارکرد: حال توله یوزهای توران هم اکنون بسیار خوب است و در حال نزدیک شدن به مرحله تغییرات گوارشی هستیم که یکی از مراحل بحرانی در روند رشد و بقا توله هاست.

28 دی 1401

واتچریا؛ ترکیب غول پیکر تمساح و سمندر!

شبیه تلاقی تمساح و سمندر بود و قطعاً حیوانی نبود که بتوان با آن سر و کار داشت. مدت ها قبل از دایناسورها یا حتی ظهور اولین دوزیستان و خزندگان واقعی، موجودی منحصر به فرد به نام واتچریا یک شکارچی واقعی بود.

20 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هواپیمای تجاری فوق سریع تا آنچه از رویداد فناوری CES انتظار داریم

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:نخستین هواپیمای تجاری فوق سریع دنیا در حال ساخت است. این هواپیمای 100 میلیون دلاری 2.2...

5 دی 1401

رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش گچساران رتبه نخست پروژه مهر در استان را به دست آورد.

8 آذر 1401

آموزش نحوه خش گیری کابینت های گلاس

خش گیری کابینت های گلاس دوباره کابینت های شما را سالم و سر حال نموده و به آن ها زندگی تازه ای می دهد. اگر از شرایط ظاهری کابینت های خود راضی نیستید و فکر می کنید گذر زمان آن ها را دچار علائم سالخوردگی از قبیل خط و خش نموده، چاره کار شما اینجاست. خش گیری کابینت...

2 مهر 1401

طرز تهیه کیک ردولوت

کیک ردولوت یک کیک شکلاتی به شمار میرود یا وانیلی؟ بالاخره کدام است؟ شاید این سوال شما هم باشد. ردولوت یک کیک شکلاتی است که با پودر کاکائو درست می شود. اما طعم شکلات این کیک بسیار ملایم است و همین مسئله باعث خوشمزه تر شدن کیک می شود. علاوه بر پودر کاکائو،...

14 شهریور 1401

تعبیر حیرت انگیز خواب هایی که می بینید !

موضوع تعبیر خواب سالها است که مورد توجه بوده و علت خوبی هم دارد؛ درک معنای عمیق تر رویاها می تواند درک درستی درباره احساس و تفکر شما ایجاد کند که می تواند برای ایجاد بینش شخصی مفید باشد.

6 شهریور 1401

تمدید مهلت انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد شرکت کننده درآزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) تا ساعت 24 روز یکشنبه 6 شهریور تمدید شد.

29 مرداد 1401

روش های طبیعی برای افزایش اکسید نیتریک

اکسید نیتریک مولکولی است که به طور طبیعی از طریق بدن شما تولید می شود و برای بسیاری از جنبه های سلامتی شما مهم است. مهمترین عملکرد آن شامل باز کردن عروق است، به این معنی که عضلات داخلی رگ های خونی را شل می کند که این موضوع باعث افزایش گردش خون می شود. تولید...

2 تیر 1401
تعداد: (32)