روانشناسی

این هشدارها را جدی بگیرید ، پشت پرده ویدئوهای مجذوب کننده یه شبه میلیاردر شدن!

با 10میلیون تومان چگونه سرمایه گذاری کنیم، با 50میلیون و 100میلیون تومان چه گزینه ای پیش روی ما قرار گرفته است و آیا راهی است که بتوان در کوتاه مدت سود کلان به دست آورد؟

22 شهریور 1402

اوزونیدیس: ایران لیگ خوبی دارد چون پول زیادی خرج می نمایند

سرمربی یونانی گل گهر: به طور کلی ایران لیگ خوبی دارد چون خیلی از تیم ها پول زیادی برای بازیکنان خود پرداخت نموده اند.

23 مرداد 1402

7 کاربرد پودر بچه در خانه داری که شما را شگفت زده خواهد کرد

اگر در خانه پودر بچه دارید می توانید برای حل بسیاری از مسائل در خانه از آن استفاده کنید.

18 مرداد 1402

عروس سرخ پوش سوار بر مرکب سرخ موی

به ترکمن صحرا که می رسی، دشت های وسیع و آسمانش به استقبالت می آیند. نسیم صبحگاهش در آغوشت می گیرد و تو را به مهمانی قومی می برد که سال ها دل در گرو کوچ داشته اند و امروز بند زمینند و مقیم و یکجانشین. آنها اما هنوز خاطرات آن روزها را از یاد نبرده اند.

19 تیر 1402

کارهای اشتباه قبل و بعد از غذا خوردن

رعایت یک سری نکات قبل و بعد از غذا، به فرایند هضم و جذب غذا کمک و از پیامدهای ناگوار هم پیشگیری می کند. پس ضروری است هرازگاهی این باید و نبایدها را مرور کنیم.

24 خرداد 1402

نشانه ها محکم وجود رودخانه ای خروشان در مریخ

تلماسه های غرق آب و رودخانه هایی مواج زمانی زینت بخش سطح مریخ بودند؛ این چیزی است که دو مریخ نورد متفاوت روی این سیاره کشف کرده اند.

18 خرداد 1402

سلبریتی ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب ، از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می گردد که ما پیر می شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می دهد، اما قطعی است. با کارهایی می گردد کندش کرد اما مسلما نمی توان به کی جلوی آن را گرفت.

5 خرداد 1402

زنان با وقار چه ویژگی هایی دارند؟

آیا تا به حال در جمعی بوده اید که خانم باشخصیتی با رفتار و ظاهرش شما را جذب خود کند و دیگران در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانت او تعریف کنند؟

1 خرداد 1402

چگونه به همسرمان ثابت کنیم که با او اهمیت می دهیم؟ ، این 5 روش را بیاموزید تا زندگی مشترک تان شیرین تر گردد

یکی از عناصر زندگی زناشویی سعادتمند و شاد، قدردانی از زحمت هایی است که برای اهمیت دادن به طرف مقابل تان ادا می کنید. بله! در بسیاری از موارد این کار را می کنید، اما همسران تجربه کافی برای تشخیص و قدردانی آن را ندارند.

27 اردیبهشت 1402

برای آنها که عاشق بانجی جامپینگ هستند ، اهواز؛ شهر سدهای بزرگ

خیلی ها از ارتفاع می ترسند، حتی دور و برمان آدم هایی می شود که از ترس سقوط، با اضطراب سوار آسانسور می شوند. با این وجود، آدم هایی پیدا می شوند که میل به سقوط دارند؛ آن هم از ارتفاع چند صدمتری به بالا و به صورت آزاد. یک نمونه آنها، چتر بازهایی هستند که پرش...

22 اردیبهشت 1402

تاثیر خواب عمیق در برابر از دست دادن حافظه مرتبط با آلزایمر

در حالی که اختلال خواب با تجمع سریع تر پلاک های بتا آمیلوئید در مغز مرتبط است، دانشمندان دریافتند که خواب عمیق با موج آهسته می تواند در برابر کاهش حافظه در افرادی که بار بالای بیماری آلزایمر دارند محافظت کند.

17 اردیبهشت 1402

نشانه های تازه وجود آب در مریخ

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، یافته های نو نشان دهنده مناطقی نو و احتمالا حاصلخیز در قسمت هایی از مریخ است که احتمالا برای وجود حیات مساعد است.

9 اردیبهشت 1402

فال ابجد امروز دوشنبه 28 فروردین 1402؛ با افرادی ارتباط برقرار کنید که به شما ثابت شده اند!

فال ابجد امروز دوشنبه 28 فروردین 1402؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

28 فروردین 1402

رژیم غذایی برای سلامت کیسه صفرا

هنگامی که صحبت از مسائل کیسه صفرا می گردد، مهم است که به آنچه می نوشید توجه داشته باشید، زیرا بعضی از نوشیدنی ها می توانند علائم را تشدید نموده و شرایط را بدتر نمایند. به طور کلی، مصرف مقدار زیادی آب برای یاری به تخلیه سیستم بدن و کاهش خطر ابتلا به سنگ...

19 فروردین 1402

علت خارش بدن چیست؟

خارش بدن، بیماری شایعی است که معمولاً بر اثر فرآیندهای طبیعی بدن، اختلالاتی که باعث تحریک پوست می شوند یا مصرف برخی داروها به وجود می آید.

17 فروردین 1402

پا رو پا انداختن و دردسرهای جدی آن!

زمانی که پا های خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک نمایند؟

25 بهمن 1401

چگونه یک خانواده آرام تر داشته باشیم

همسایه ها و دوستان مدام از آنجا عبور می کنند و همسر شما منتظر ظاهر شدن آرامش است. آیا این به نظر خیلی آشناست؟ اگر چنین است، پس ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آرامش را در سرتاسر خانه برقرار کنید و سعی کنید زندگی مشترک آرام تری داشته باشید.

18 بهمن 1401

بعید است پیروز اصلا متوجه گردد توران و آذر ماده هستند!

16 سال پیش یک شکارچی به نام کوشکی، توله یوزپلنگی را از سه چوپان می خرد و آن را تحویل سازمان محیط زیست می دهد؛ و این آغاز ماجرای زندگی یوزپلنگی می گردد که با مرگش در شنبه گذشته، 8 بهمن، دوباره او را بر سر زبان ها انداخت. کوشکی ناخواسته وارد پروژه ای شد که قرار...

13 بهمن 1401

12 تغییر ساده در سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری ها

آلودگی هوا، کار های کم تحرک، غذا های پرچرب و کمرنگ تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.

13 بهمن 1401

قهوه ریسک آسیب کبدی را در افراد دیابتی کاهش می دهد

کارشناسان هشدار می دهند اپیدمی دوگانه چاقی و دیابت نوع 2 یک چالش فوری بهداشت عمومی است.

5 بهمن 1401
تعداد: (77)