طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس

به گزارش وبلاگ پنجره، سامتاسونگ گوشی هوشمندی است که چند وقت پیش در تلویزیون کره شمالی به نمایش دراد و شباهت زیادی به بعضی محصولات چینی دارد.

طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس

به گزارش وبلاگ پنجره ، به نقل از کره هرالد، سامتاسونگ 8 Samtaesong8 در طراحی ظاهری شبیه به گوشی های هوشمند فراوری شده به وسیله هواوی چین یا حتی سامسونگ کره جنوبی است. دوربین دو گانه پشتی این گوشی البته شباهت زیادی به بعضی محصولات چینی دارد.

پیش از این نام بعضی از گوشی های هوشمند کره شمالی چون پیونگ یانگ تاچ یا آریرنگ در رسانه ها بازتاب یافته بود اما به نظر می رسد که سامتاسونگ 8 یک محصول تازه باشد گرچه هنوز معین نیست که با یک محصول وارداتی چینی طرف هستیم یا این گوشی در کره شمالی فراوری می گردد.

در کره شمالی شبکه تلفن همراه کاملا ایزوله است و به اینترنت جهانی دسترسی ندارد. کاربران نیز فقط به اینترانت داخلی کره شمالی وصل می شوند.

در فرهنگ واژگان کره شمالی، samtaesong به سه ستاره درخشان - کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی، همسرش کیم جونگ سوک و پسرش کیم جونگ ایل - و مقاومت مسلحانه آنها در برابر اشغال ژاپن اشاره دارد.

این تلفن همراه برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی که استفاده صحیح و ایمن از گوشی های هوشمند را آموزش می داد، مورد استفاه نهاده شد و دیده شد.

بر اساس گزارش اندیشکده استیمسون سنتر در سال 2022 چیزی حدود 7 میلیون نفر از مردم کره شمالی به شبکه تلفن همراه دسترسی دارند. کره شمالی از سال 2002 کار توسعه شبکه تلفن همراه را آغاز کرد اما در سال 2008 بود که با سرمایه گذاری مشترک بین یک شرکت مخابراتی مصری و شرکت پست و مخابرات کره شمالی این شبکه راه اندازی شد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی جالب گوشی هوشمند ساخت کره شمالی!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید