اخبار مجلس

پرسپولیس ، النصر در آزادی؟ یک هفته صبر کنید!

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار گردید و تیم های ایرانی حریفان خود را شناختند. طبق این قرعه کشی سه تیم ایرانی باید با تیم های عربستانی بازی نمایند که هنوز محل برگزای این بازی ها معین نیست. چند سال قبل با تصمیم AFC محل بازی های نمایندگان ایران و عربستان...

4 شهریور 1402

حداکثر سن خدمت اجباری برای مردان در روسیه افزایش یافت

ایسنا نوشت: روسیه با تصویب لایحه ای نو بیان کرد، حداکثر سن مردان برای خدمت اجباری به 30 سال افزایش یافته است.

4 مرداد 1402

نماینده مجلس: مهاجرت سالانه 13 هزار نفر از لرستان به علت بیکاری

بیشتر افرادی که مبادرت به مهاجرت می نمایند نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که به دلیل نبود شغل به استان های همجوار صنعتی و یا کلان شهرها می روند.

13 اردیبهشت 1402

حمله خبرگزاری دولت به مجلس: نمایندگان اصرار دارند حقوق ها ناعادلانه باشد

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اخیرا از عزم مجلس برای لغو افزایش پلکانی حقوق خبر داده که در صورت اجرا باعث کاهش مقدار رشد حقوق کارمندان حداقلی بگیر و در مقابل، افزایش بیشتر حقوق کارمندان حداکثربگیر می گردد.

24 فروردین 1402

چگونه یک خانواده آرام تر داشته باشیم

همسایه ها و دوستان مدام از آنجا عبور می کنند و همسر شما منتظر ظاهر شدن آرامش است. آیا این به نظر خیلی آشناست؟ اگر چنین است، پس ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که آرامش را در سرتاسر خانه برقرار کنید و سعی کنید زندگی مشترک آرام تری داشته باشید.

18 بهمن 1401

عکس ، جزئیات آیفون تاشدنی اپل

زومیت نوشت: پتنت نو اپل به یک لایه باریک شفاف و ضدترک اشاره می نماید که روی نمایشگر تاشدنی قرار می گیرد. اپل هنوز به بازار تاشدنی ها ورود نکرده است.

5 بهمن 1401

بازارچه صنایع دستی در اشنویه راه اندازی می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بازارچه صنایع دستی و محصولات بومی در اشنویه با مشارکت شهرداری راه اندازی می گردد.

24 مهر 1401

ضرورت مانع زدایی از راستا اختراعات دانش آموزان نخبه

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت دانش آموزان نخبه نباید با هزینه خود یا والدین اختراع انجام دهند ولی در سیر اداری با موانع مختلف روبرو شوند.

28 مرداد 1401

پاداش پایان خدمت بازنشستگان افزایش یافت

کمیسیون تلفیق پاداش انتها خدمت بازنشستگان را افزایش داد.

3 خرداد 1401

دو دُز واکسن شرط ورود به موزه ها در نوروز

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صدور بلیت برای بازدیدکنندگان موزه ها پس از احراز سلامت آن ها و استعلام تزریق دو دُز واکسن کرونا امکان پذیر شد.

29 اردیبهشت 1401

سازوکار مجلس برای تامین امنیت غذایی کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت جهاد کشاورزی اجازه دادند تا مشوق هایی را به منظور تامین امنیت غذایی و ارتقای ضریب خوداتکایی در تولید محصولات راهبردی کشاورزی در نظر بگیرد.

27 اردیبهشت 1401

تکذیب شایعات اخیر درباره انتصاب مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی

خبرنگاران - وزارت جهاد کشاورزی با انتشار بیانیه ای در راستای روشنگری اذهان عمومی انتصاب مدیرعامل نو شرکت بازرگانی دولتی تحت فشار رئیس مجلس را تکذیب کرد.

21 اردیبهشت 1401

واکنش نماینده زابل به تحریف سخنان خود در فضای مجازی

تهران (پانا) - نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس اظهاراتی که از جانب او به رئیس جمهور مطرح شده را تکذیب کرد.

8 اسفند 1400

لزوم تنظیم لایحه بهبود فضای کسب و کار به وسیله شهرداری

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید در راستای توسعه کارآفرینی نسبت به تدوین و پیشنهاد لایحه بهبود فضای کسب و کار در کلانشهر تهران اقدام کند.

1 اسفند 1400

خیرین سال گذشته 3 هزار و 300 میلیارد تومان برای مدرسه سازی یاری کردند

تهران (پانا)- رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت خیرین سال گذشته 3 هزار و 300 میلیارد تومان برای مدرسه سازی یاری کردند و انتظار می رود سال جاری هم همین رقم برای مدرسه سازی از سوی خیرین آورده گردد.

11 بهمن 1400

صنعت نفت و گاز به 160 میلیارد دلار سرمایه گذاری احتیاج دارد

جواد اوجی، وزیر نفت نهم آبان ماه در نشستی که به منظور هماهنگی لایحه بودجه 1401 تشکیل شد، گفت: متأسفانه در سال های گذشته سرمایه گذاری لازم در صنعت نفت و گاز انجام نشده است و حال آنکه برای پاسخ به احتیاج کشور به 160 میلیارد دلار سرمایه گذاری در این حوزه احتیاج...

7 دی 1400

بانک مرکزی ، قانون بانک مرکزی به وسیله لایحه در دستور کار قرار گیرد

خبرنگاران - بانک مرکزی طی مکاتبه ای با رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین متن لایحه ای منطبق با ضوابط و معیارهای پذیرفته شده جهانی را در دستور کار دارد از مجلس شورای اسلامی تقاضا کرد، قانون مربوط به این بانک به وسیله لایحه دولت در دستور...

14 تیر 1400

سازوکارهای حذف ارز 4200 تومانی با جزئیات کامل مشخص شود

اعضای شورای راهبری بهبود محیط کسب وکار که نمایندگان اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون ایران هستند، باهدف بررسی شرایط کسب وکارها، تشکیل جلسه دادند. در دستور جلسه اول این نشست،تاکید بر دائمی شدن، استحکام تشکیلاتی و مشارکت هرچه بیشتر اعضای سه اتاق در نشست...

26 بهمن 1399

کلیات بودجه رد و برای اصلاحات اساسی به سازمان برنامه و بودجه برگردد ، رشد چشمگیر حقوق بازنشستگان و کارکنان تورم زاست

نشست آنالیز لایحه بودجه 1400 با حضور خاندوزی، نماینده تهران و رضوی پور از کارشناسان مالی به همت مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران برگزار گردید.

11 بهمن 1399

فواید و مضرات اسلایم (خمیر جادویی) برای بچه ها

خمیر اسلایم یا خمیر جادویی، یک وسیله بازی برای بچه ها می باشد. که به خاطر رنگ های شادش بسیاری از بچه ها را ترغیب به استفاده از آن میکند. بسیاری از والدین از ما در مورد فواید و مضرات اسلایم سوال نموده اند که در این مقاله به آنها پاسخ داده ایم.

5 بهمن 1399
تعداد: (34)