طراحی گرافیکی و چاپ

ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی با انتشار تریلری تازه از مورتال کامبت 1، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) را به نمایش گذاشته است.

21 شهریور 1402

راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ؛ شهریور 1402

آیا تصمیم به خرید یک فلش مموری مرغوب، پرسرعت و با طول عمر بالا دارید؟ ما در این راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ، نه تنها برترین محصولات موجود در بازار و فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم، بلکه به طور کامل، تمامی اطلاعات سخت افزاری، نرم افزاری...

20 شهریور 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

نویسنده چپ دست ها با هیژه چرخ آمد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در قم، در مجموعه روایت هیژده چرخ راوی اثر تصمیم می گیرد برای عضویت در حرم به عنوان خادمین افتخاری، در بخش کارگزینی حرم ثبت نام کند. این موضوع با سختی ها و مشکلاتی زیادی روبرو می گردد اما در نهایت پس از پیگیری های زیاد و البته...

31 فروردین 1402

3 علت که باعث کاهش عمر دیزل ژنراتور شما می گردد

همانطور که می دانید ما در شرایطی زندگی می کنیم که از نظر مسائل متفاوتی از جمله شرایط مالی، سیاسی، آب و هوایی و … دائما در حال تغییر می باشیم. هر یک از این موارد می توانند در قطع برق نقش داشته باشند. شما در این زمان برای تامین برق مورد احتیاج خود به ژنراتوری...

11 فروردین 1402

برچسب اموال چیست؟

در حالی که در چند سال گذشته شاهد تغییر رویه کسب و کار ها به سمت دیجیتالی شدن و یا به صورت ریموت بوده ایم، مدیریت اموال و دارایی های فیزیکی کسب و کار همواره در دنیای تجارت نقش مهمی دارد. این امر به ویژه در خصوص مشاغلی که به شدت به دارایی های خود برای فراوری...

16 اسفند 1401

کارت های منحصربه فرد بلوبانک چگونه طراحی و ساخته شد؟

داستان یک کارت بانکی متمایزکاربران بلوبانک در هنگام باز کردن بسته پستی حامل کارت بانکی خود با کارت جدیدی روبرو می شوند که از سایر کارت های بانکی که تا به حال دیده و دست گرفته اند، متمایز است و با طراحی و جنس متفاوتی ساخته شده است.

24 بهمن 1401

رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش گچساران رتبه نخست پروژه مهر در استان را به دست آورد.

8 آذر 1401

ماسک: تیک توییتر با رنگ های تازه هفته آینده فعال می شود

ایلان ماسک اعلام کرد که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مسائل جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

5 آذر 1401

واکنش مهران رجبی به شایعه اجرای دورهمی

اظهارنظر های متفاوت دو مهران-یکی رجبی و دیگری مدیری- درباره اتفاقات اجتماعی اخیر باعث شده بسیاری شایعه حول هر دو نفر ساخته گردد. از جمله این شایعات اجرای برنامه دورهمی به وسیله مهران رجبی است.

28 آبان 1401

جشن هفته تهران در دروازه بین المللی شهر

به مناسبت نکوداشت هفته تهران از 14 تا 20مهر برنامه های مناسبتی و فرهنگی مختلفی با شعار تهران جان در منطقه19 اجرا می گردد.

18 مهر 1401

بیش از 75 درصد کتب درسی در مدارس استان توزیع شده اند

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یک میلیون و 729 هزار و 703 جلد کتاب بین مدارس استان توزیع شد.

30 شهریور 1401

یک تا دقیقه در فرهنگسرای امید خوانش می شود

مراسم نمایشنامه خوانی یک تا 10 دقیقه روز پنجشنبه (24 شهریور) در فرهنگسرای امید برگزار می شود.

21 شهریور 1401

پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران و جهان ، 10 شغل پر درآمد در ایران؛ از بلاگری تا تدریس خصوصی

شغل های پاره وقت همواره برای کسانی که می خواهند در کنار شغل اصلی درآمد بیشتری کسب کنند گزینه مناسبی است. همچنین بسیاری از جوانان و دانشجویان از شغل پاره وقت به عنوان فرصتی برای کسب تجربه پیش از ورود به بازار کار بهره می برند.

30 مرداد 1401

نمونه هایی از طراحی های زیبا و خلاقانه و کاربردی

در پست های گذشته در خصوص طراحی ها بد و فاجعه نوشته بودیم، اما بسیاری از طراحی ها هم جالب هستند. مثلا از نظر زیباشناسی و کاربردی بودن.

3 مرداد 1401

جزئیات دیگری از گوشی شیائومی 12 اولترا فاش شد

شیائومی پیش تر چند گوشی از سری گوشی های پرچم دار شیائومی 12 را روانه بازار کرد. با این حال اما هنوز از گران ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند این سری یعنی شیائومی 12 اولترا رونمایی نکرده است. اخیراً خبرهای زیادی در خصوص قدرتمندترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی...

29 تیر 1401

راهنمای سفارت نروژ و اخذ ویزای این کشور

ویزای نروژگردشگرانی که به نروژ می فرایند، همیشه از زیبایی نروژ و تنوع دیدنی های آن صحبت می کنند. این کشور پر از نقاط طبیعی حیرت انگیز به همراه دیدنی های باستانی و تاریخی، موزه های مربوط به وایکینگ ها و … می باشد. شما می توانید در راهنمای سفر به نروژ از...

15 اردیبهشت 1401

واکسن از ابتلا به کرونا جلوگیری نمی کند

معاون تحقیقات وفناوری وزارت بهداشت گفت: افرادی که سه دز واکسن را زده اند، ایمنی بالای 90 درصد در برابر بیماری کرونا پیدا می نمایند.

5 اردیبهشت 1401

ضرورت احیای صنایع دستی منسوخ شده و در معرض خطر

احیای صنایع دستی فراموش شده و منسوخ شده استان سمنان از مسائل مورد آنالیز در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی این استان است.

7 اسفند 1400

سن بشریت 30 هزار سال دیگر افزایش یافت!

در آنالیز دقیقی که اخیراً بر روی فسیل های مشهور Omo I یافت شده در اتیوپی انجام شد، دانشمندان دریافتند که قدمت آن به 230000 سال پیش باز می شود که این موضوع تصورات قبلی درباره سن بشریت را دگرگون می نماید و آن را 30000 سال به عقب تر باز می گرداند.

6 اسفند 1400
تعداد: (43)