طراحی لوگو

راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ؛ شهریور 1402

آیا تصمیم به خرید یک فلش مموری مرغوب، پرسرعت و با طول عمر بالا دارید؟ ما در این راهنمای خرید فلش مموری خبرنگاران مگ، نه تنها برترین محصولات موجود در بازار و فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی می کنیم، بلکه به طور کامل، تمامی اطلاعات سخت افزاری، نرم افزاری...

20 شهریور 1402

راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم بازار؛ 10 مدل برای اینترنت پرسرعت

در راهنمای خرید بهترین مودم بی سیم خبرنگاران ، به معرفی طیف گسترده ای از مودم های LTE و TD LTE باکیفیت بازار می پردازیم و تعدادی از مودم های ADSL پرفروش را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

15 مرداد 1402

کارت های منحصربه فرد بلوبانک چگونه طراحی و ساخته شد؟

داستان یک کارت بانکی متمایزکاربران بلوبانک در هنگام باز کردن بسته پستی حامل کارت بانکی خود با کارت جدیدی روبرو می شوند که از سایر کارت های بانکی که تا به حال دیده و دست گرفته اند، متمایز است و با طراحی و جنس متفاوتی ساخته شده است.

24 بهمن 1401

ماسک: تیک توییتر با رنگ های تازه هفته آینده فعال می شود

ایلان ماسک اعلام کرد که برنامه دریافت تیک آبی توییتر می تواند از روز جمعه، دوم دسامبر (11 آذر) با رویه کاملا جدیدی برای تأیید هویت افراد به منظور حل مسائل جعل هویت دوباره در دسترس قرار گیرد.

5 آذر 1401

واکنش مهران رجبی به شایعه اجرای دورهمی

اظهارنظر های متفاوت دو مهران-یکی رجبی و دیگری مدیری- درباره اتفاقات اجتماعی اخیر باعث شده بسیاری شایعه حول هر دو نفر ساخته گردد. از جمله این شایعات اجرای برنامه دورهمی به وسیله مهران رجبی است.

28 آبان 1401

جشن هفته تهران در دروازه بین المللی شهر

به مناسبت نکوداشت هفته تهران از 14 تا 20مهر برنامه های مناسبتی و فرهنگی مختلفی با شعار تهران جان در منطقه19 اجرا می گردد.

18 مهر 1401

پردرآمدترین شغل های پاره وقت در ایران و جهان ، 10 شغل پر درآمد در ایران؛ از بلاگری تا تدریس خصوصی

شغل های پاره وقت همواره برای کسانی که می خواهند در کنار شغل اصلی درآمد بیشتری کسب کنند گزینه مناسبی است. همچنین بسیاری از جوانان و دانشجویان از شغل پاره وقت به عنوان فرصتی برای کسب تجربه پیش از ورود به بازار کار بهره می برند.

30 مرداد 1401

نمونه هایی از طراحی های زیبا و خلاقانه و کاربردی

در پست های گذشته در خصوص طراحی ها بد و فاجعه نوشته بودیم، اما بسیاری از طراحی ها هم جالب هستند. مثلا از نظر زیباشناسی و کاربردی بودن.

3 مرداد 1401

جزئیات دیگری از گوشی شیائومی 12 اولترا فاش شد

شیائومی پیش تر چند گوشی از سری گوشی های پرچم دار شیائومی 12 را روانه بازار کرد. با این حال اما هنوز از گران ترین و قدرتمندترین گوشی هوشمند این سری یعنی شیائومی 12 اولترا رونمایی نکرده است. اخیراً خبرهای زیادی در خصوص قدرتمندترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی...

29 تیر 1401