کشتار 17 خرگوش وحشی در بوشهر ، قتل عام بر سر کل کل چند جوان! ، شکارچیان شناسایی شدند

به گزارش وبلاگ پنجره، انتشار فیلم کشتار و شکار غیرمجاز 17 خرگوش وحشی در استان بوشهر که گفته می شود در پی کل کل دو جوان رخ داده، موجب نگرانی مردم و دوستداران طبیعت شد. و اکنون مسئولان محیط زیست این استان می گویند در جریان این قتل عام 2 متهم شناسایی و از آنها شکایت شده است.

کشتار 17 خرگوش وحشی در بوشهر ، قتل عام بر سر کل کل چند جوان! ، شکارچیان شناسایی شدند

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از ایسنا، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این رابطه گفت: پس از انتشار فیلم کشتار خرگوشهای وحشی در فضای مجازی در ده روز گذشته، اقدامات شناسایی متخلفان با همکاری همیاران محیط زیست انجام شد و هم اکنون پرونده شکایت از آنها در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرهاد قلی نژاد گفت: عاملان شکار و انتشار فیلم در فضای مجازی، ساکنان یکی از روستاهای شمال استان بوشهر هستند که شناسایی شده اند و علیه آنان اعلام شکایت شده است. الان هم پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است و پیگیری تا صدور حکم قضایی علیه آنها ادامه دارد.

قلی نژاد اظهار کرد: هرگونه شکار و صید گونه های جانوری نیازمند دریافت مجوزهای قانونی از سازمان حفاظت محیط زیست است و در غیر این صورت جرم محسوب می شود و برای آن در قانون مجازات تعیین شده است.

او افزود: از عموم مردم، همیاران و دوستداران طبیعت تقاضا داریم در پیشگیری از تخلفات شکار و صید و دستگیری متخلفان، محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان را یاری کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کشتار 17 خرگوش وحشی در بوشهر ، قتل عام بر سر کل کل چند جوان! ، شکارچیان شناسایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتار 17 خرگوش وحشی در بوشهر ، قتل عام بر سر کل کل چند جوان! ، شکارچیان شناسایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید