پوکو M5 و M5s در تاریخ 14 شهریور عرضه می شوند

به گزارش وبلاگ پنجره، طبق گزارشی که به تازگی منتشر شده، پوکو می خواهد در تاریخ 14 شهریور گوشی های پوکو M5 و M5s را راهی بازار جهانی کند.

پوکو M5 و M5s در تاریخ 14 شهریور عرضه می شوند

پوکو مدتی است که روی ساخت یک سری گوشی میان رده مشغول کار بوده تا بتواند به تعداد این گوشی ها در سبد محصولاتش اضافه کند. این شرکت چینی به تازگی هم اعلام نموده که می خواهد در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) از گوشی های نو خود رونمایی کند.

این دو محصول، رسما پوکو M5 و M5s نام خواهند داشت چرا که خود شرکت این نام ها را در پوستر تبلیغاتی مربوط به آن ها فاش نموده است. اینطور که به نظر می رسد، گوشی پوکو M5 همان محصولی است که چند هفته قبل هم شاهد انتشار خبری در رابطه با آن بوده ایم مبنی بر اینکه پوکو می خواهد تراشه مدیاتک هلیو G99 را به عنوان قلب تپنده در آن استفاده کند.

علاوه بر این ها، پوکو M5 یک نمایشگر 6.58 اینچی از نوع LCD هم خواهد داشت که وضوح آن +FHD خواهد بود. به عنوان منبع تغذیه، برای این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که کاربر می تواند با شارژر 33 واتی آن را شارژ کند. اگرچه ردمی اخیرا شارژر را از درون جعبه گوشی میان رده خود برداشته اما در این خبر، حرفی از وجود یا عدم وجود شارژر درون جعبه پوکو M5 و M5s زده نشده است.

از جمله قابلیت های پوکو M5 می توان به حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور، سه ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 4/64، 4/128 و 6/128 گیگابایت، اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 اشاره نمود. اگر شایعاتی که تا به امروز در رابطه با این گوشی منتشر شده حقیقت داشته باشند، قیمت آن باید حدودا 15000 روپیه (188 دلار آمریکا) باشد که البته فعلا در این رابطه اطلاعات موثق و دقیقی در اختیار نداریم.

در رابطه با پوکو M5s اما هیچ خبر خاصی منتشر نشده که اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن به ما بدهد اما گفته می گردد قرار است در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید در دسترس قرار بگیرد و از لحاظ ترکیب حافظه داخلی و حافظه رم هم دقیقا همچون پوکو M5 باشد.

پیش تر گفته شده که پوکو قصد استفاده از دو تراشه هلیو G99 و G95 یا حتی G80 را درون محصولات نو خود دارد. اگر M5 به G99 مجهز گردد، پوکو M5s، یا G95 را به عنوان قلب تپنده در خود خواهد داشت و یا G80 که البته این خبر که یک کدام از این گوشی ها هم احتمالا مدل تغییر برندیافته ردمی نوت 10S خواهند بود می تواند به ما در این رابطه یاری کند. نوت 10S از تراشه G95 بهره می برد و این یعنی به احتمال زیاد پوکو M5s هم باید همین شرایط را داشته باشد.

با این حال باید منتظر بمانیم ببینیم طی 6 روز به جای مانده تا رونمایی از این دو گوشی، چه اطلاعات بیشتری در رابطه با آن ها منتشر می گردد.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "پوکو M5 و M5s در تاریخ 14 شهریور عرضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوکو M5 و M5s در تاریخ 14 شهریور عرضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید