مشخصات فنی ریلمی X50 5G فاش شد

به گزارش وبلاگ پنجره، سایت TENNA مشخصات فنی گوشی جدید ریلمی X50 5G را رونمایی کرد.

مشخصات فنی ریلمی X50 5G فاش شد

به گزارش خبرنگار ، تنها دو روز تا رونمایی از جدیدترین گوشی ریلمی با توانایی ارتباط نسل پنجم (5G) باقی مانده، این مدل اخیرا پیروز به دریافت گواهینامه TENNA شده و همین مسئله باعث شده است که معینات فنی این گوشی به طور کامل در این سایت لو برود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت TENNA، گوشی X50 5G قرار است دارای یک نمایشگر به اندازه 6.57 اینچ با کیفیت تصویر +FHD باشد و حسگر اثر انگشت آن داخل نمایشگر قرار نگرفته است. در لیست منتشر شده TENNA اشاره شده است به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، اما در تبلیغات ریلمی معین شده است که این گوشی دارای حگر اثر انگشت در کنار گوشی خواهد بود.

ریلمی X50 5G دارای تنوع حافظه رم و حافظه داخلی خواهد بود. حافظه رم این گوشی 6، 8 یا 12 گیگابایت و حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای آن 64، 128 یا 256 گیگابایت است. این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نخواهد کرد و بدین ترتیب X50 پس از Vanilla X و X2 Pro سومین گوشی هوشمند ریلمی خواهد بود که این قابلیت را ندارد. X50 5G به صورت پیش فرض دارای اندروید 10 است و باطری آن 4100 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که شرکت ریلمی اعلام کرده تا دو روز انرژی در خود نگه می دارد و از فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 پشتیبانی می کند.

برای عکسبرداری، ریلمی تأیید کرده است که X50 5G با مجموع شش دوربین به بازار ارائه خواهد شد که دو دوربین در جلوی دستگاه و چهار دوربین در پنل پشتی آن قرار می گیرند. حالا TENNA فاش کرده است که دو دوربین جلویی این گوشی دو لنز 16 و 8 مگاپیکسلی خواهند بود. در حالی که، دوربین های پشتی این گوشی هوشمند 64، 12، 8 و 2 مگاپیکسل قدرت خواهند داشت. TENNA همچنین اعلام کرده است که X50 5G ضخامت 8.9 میلیمتری دارد و جرم آن 202 گرم خواهد بود و در رنگ های آبی، بنفش، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

گفتنی است، بعد از رونمایی از این گوشی توسط ریلمی، این شرکت چینی قصد دارد گوشی میان رده C3 را که در تایلند پیروز به دریافت گواهینامه NBTC شده، معرفی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشخصات فنی ریلمی X50 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی ریلمی X50 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید