مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هواپیمای تجاری فوق سریع تا آنچه از رویداد فناوری CES انتظار داریم

به گزارش وبلاگ پنجره، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.
مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نخستین هواپیمای تجاری فوق سریع دنیا در حال ساخت است. این هواپیمای 100 میلیون دلاری 2.2 ماخ سرعت خواهد داشت و این یعنی سرعتی حداقل دو برابر جت های رایج امروزی. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هواپیمای تجاری فوق سریع تا آنچه از رویداد فناوری CES انتظار داریم

گروهی از محققان امنیتی می گویند که بیش از 12 برنامه آیفون را یافته اند که به طور مخفیانه در ارتباط با یک سرور آلوده با Golduck، است. این نرم افزار مخرب که به لحاظ تاریخی روی اندرویدمتمرکز شده بود اکنون بسیاری از برنامه های آیفون را آلوده نموده است. مشروحح خبر را اینجا بخوانید.

اگر اهل بازی شطرنج باشید و البته کتاب هری پاتر و سنگ جادو را خوانده اید یا فیلمش را دیده اید، به خوبی می دانید ماجرای شطرنج جادویی چیست. اکنون یک شرکت خلاق این شطرنج را در دنیا واقعی بازسازی نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسواک هوشمند موسوم بهY-Brushیکی از مجذوب کنندهترین محصولاتی است که در نمایشگاه CES سال جاری رونمایی شد. این مسواک هوشند می تواند دندان های افراد را در عرض 10 ثانیه پاکیزه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هر سال، بیش از 150 هزار نفر برای حضور در رویداد سالانه CES به لاس وگاس سفر می نمایند. CES یکی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری در زمینه تکنولوژی است که به وسیله انجمن فناوری های کاربردی برگزار می گردد. این یک نمایشگاه هیجان انگیز سرشار از انواع تکنولوژی هایی است که هر یک بی نهایت مجذوب کننده و مهیج هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نشریه اکونومیست مصاحبه ای جالب انجام داده با مارتین ریز، ستاره شناس بریتانیایی و استادیار کیهان شناسی و فیزیک دانشگاه کمبریج. محور این مصاحبه آنالیز آینده انسان و انسانیت در مصاف پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی هوش مصنوعی و صنعت هوا فضاست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک مدیرعامل پروژه اسپیس ایکس در حساب توییتر خود، تصویری منتشر نموده است که به اعتقاد بعضی از کاربران با هدف نمایش بخشی از ایده های پر زرق و برق آینده او است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هواپیمای تجاری فوق سریع تا آنچه از رویداد فناوری CES انتظار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هواپیمای تجاری فوق سریع تا آنچه از رویداد فناوری CES انتظار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید