معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ پنجره، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور مسئولان دانشگاهی استان بوشهر معرفی گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی گردید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ پنجره از بوشهر، در مراسمی با حضور مسئولان فرزاد کشاورز که در کارنامه کاری خود سوابقی مانند معاونت آموزشی و دانشجویی واحد گناوه و معاونت اداری و اقتصادی واحد دشتستان را دارد به عنوان سرپرست موقت حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر معرفی و از خدمات مهران حسین افشاری قدردانی شد.

اسماعیل عبداللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه دانشگاه نیز مانند کشور و جامعه در شرایط ویژه ای قرار گرفته است، اظهار کرد: رمز موفقیت، آمادگی کامل برای مواجهه با چالش ها و فشارهای کاری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بدون مواجهه با مسائل و سختی ها قدر نعمت های الهی را درک نخواهیم کرد، اضافه کرد: در کش و قوس سختی هاست که ظرفیت ها شناسایی و استعدادها شکوفا می شوند.

این استاد دانشگاه گفت: در این چالش های هرروزه به وجود ذات لایزال و قدرت مقتدر الهی پی می بریم و انسان متوجه خواهد شد که نظام هستی در اختیار خداوندی قادر، توانا، رزاق، علیم و بخشنده که همه امور به دست او تدبیر می گردد و هیچ اراده ای جز اراده او نیست.

عبداللهی با توجه به اینکه شیطان برای فریب انسان یا او را مغرور می نماید و یا مأیوس، توضیح داد: این احساس، سرآغاز انحراف و شکست است.

وی با تأکید بر اینکه موفقیت نتیجه کوشش، نظم، نظارت، ساماندهی، سازماندهی و برنامه ریزی است، بیان کرد: در راستا پیشرفت باید بدون احساس یأس و ناامیدی خود را با شرایط موجود تطبیق داده و در صدد بهره گیری از ظرفیت ها و توانایی ها بود و از هر فرصتی برای پیداکردن گوهر وجودی و شکوفایی و نمایان کردن آن بهره برد که این عین حق و مصداق و تجلی علم است.

این مسئول با بیان اینکه اختلاف سلیقه امری اجتناب ناپذیر است که باید موجب تعالی گردد، اظهار کرد: هر شخص در هر سِمت و جایگاهی، امین و امانت دار است و اگر درک کنیم که هیچ پست و سِمتی ماندگار نیست و ما امین مجموعه هستیم و مقابل خداوند، قانون و سازمان مسئول و جوابگو، هرگز دچار تعدی و تفریط، سستی و زیاده خواهی در امور نخواهیم شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز رضایت از عملکرد حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد بوشهر، اظهار داشت: آینده نگری و ریل گذاری مناسبی در این حوزه در راستا تحقق اهداف دانشگاه صورت گرفته که شفاف سازی صریح، سازماندهی مناسب، جذب حداکثری شهریه، افزایش درآمدهای غیرشهریه ای، جوابگویی حداکثری در برابر دیون، تعهدات و مطالبات اقتصادی، صرفه جویی و کاهش هزینه ها، بودجه ریزی واقعی از فعالیت های خوب این حوزه معاونتی بوده که ثمره آن اتحاد و یکپارچگی در واحدها و مراکز استان است.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بالاترین ناظر و حسابرس، خداوند متعال است، توصیه کرد: باید با رویکردی منصفانه و مسئولانه، ذهنیت خود را با شأن سازمانی هماهنگ کرد.

عبداللهی با تأکید بر اعتقاد به اصل مشورت گرایی و رویکرد تکریم و قدردانی یادآور شد: انتصاب ها در استان بوشهر تا به امروز به دور از رویکرد سلیقه ای و با استماع و اجماع نظرات جمعی بوده است.

فعالیت بر اساس برنامه ریزی و حفظ شأن دانشگاه

مهران حسین افشاری نیز با قدردانی از اعتماد مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به وی و تشکر از همراهی و تعامل همکاران مختلف گفت: با توجه به نقش پشتیبانی حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع باید گفت عملکرد این حوزه به نحوی در فعالیت تمام حوزه ها مؤثر و مستتر است.

معاون سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تأکید کرد که در دوره خدمت خود سعی نموده تا با برنامه ریزی با حفظ شأن و منزلت دانشگاه از اعتبار آن به نحو شایسته دفاع کند.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید