مدیر لخویا: باید مراقب پرسپولیس در بازی برگشت باشیم

به گزارش وبلاگ پنجره، مدیر تیم فوتبال لخویای قطر گفت: باید در بازی برگشت لیگ قهرمانان آسیا مراقب پرسپولیسی ها باشیم.

مدیر لخویا: باید مراقب پرسپولیس در بازی برگشت باشیم

به گزارش وبلاگ پنجره، به نقل از روزنامه الشرق قطر، عدنان علی گفت: باشگاه لخویا محل برگزاری بازی با پرسپولیس را از استادیوم بن خلیفه به استادیوم جاسم بن حمد به خاطر شرایط آب وهوایی تغییر داد. در غیاب اسماعیل محمد و بازگشت المعز علی به ترکیب خط حمله توانایی هجومی لخویا بیشتر خواهد شد. در بازی برابر پرسپولیس احتیاج مبرمی به گل داریم تا بتوانیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مدیر تیم لخویا درباره نتیجه تساوی بدون گل بازی رفت برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی گفت: این نتیجه رضایت بخش بود و شانس صعود برای هر 2 تیم در بازی برگشت یکسان است. کسب نتیجه تساوی در بازی خارج از خانه مثبت است و باعث آماده سازی بهتر ما برای بازی برگشت می گردد. امیدوارم بازیکنان لخویا در بازی برگشت بهترین نمایش فنی خود را ارائه دهند تا به پیروزی برسیم.

وی درباره خصوصیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس همانند سایر تیم های ایرانی مستحکم است و لخویا باید در بازی برگشت محتاط باشد. نتیجه تساوی خانگی پرسپولیس به معنی انتها شانس این تیم برای صعود نیست و هنوز امیدوار هستند. ما باید مراقب خروش آنها در بازی برگشت باشیم.

عدنان علی یادآور شد: پیروزی در بازی برگشت کارت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و ادامه این راستا تا قهرمانی را به لخویا می دهد. کادر فنی و بازیکنان به دنبال نتیجه در این بازی هستند.

ملاقات رفت پرسپولیس و لخویای قطر سه شنبه گذشته در استادیوم بدون تماشاگر آزادی با تساوی بدون گل انتها یافت. بازی برگشت ساعت 23:30 سه شنبه هفته جاری در استادیوم جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد و تیم برنده به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

به "مدیر لخویا: باید مراقب پرسپولیس در بازی برگشت باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر لخویا: باید مراقب پرسپولیس در بازی برگشت باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید