کوشش پرسپولیس برای کشف ناشناخته ها، غیرممکنی برای پرشورها وجود ندارد!

به گزارش وبلاگ پنجره، تراکتور با مسائل زیادی راهی دوحه شده و تنها 16 بازیکن در اختیار دارد اما اتفاقات روزهای اخیر، پرشورها را به معجزه امیدوار نموده است.

کوشش پرسپولیس برای کشف ناشناخته ها، غیرممکنی برای پرشورها وجود ندارد!

به گزارش وبلاگ پنجره، پرسپولیس و تراکتور امشب (سه شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می فرایند.

تراکتور - النصر

نماینده ایران در شرایطی باید به مصاف تیم قدرتمند عربستانی برود که روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و چهار روز قبل از این بازی، فراز کمالوند به سیاق تیم های قبلی اش، تراکتور را هم رها کرد تا تیم بدون سرمربی بماند. البته مدیران تراکتور در این فرصت کم، برترین انتخاب را کردند و فیروز کریمی، سرمربی اواخر فصل گذشته شان را به این تیم برگرداندند.

تراکتور برای این بازی تنها 16 بازیکن در اختیار دارد و همین نکته، کار سخت شان مقابل النصر را نشان می دهد. پرشورها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان تا مرحله حذفی اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و حمید بوحمدان را به علت جدایی و محمد عباس زاده، برترین مهاجمش را به علت مصدومیت در اختیار ندارد تا با یک تیم غایب از بازیکنان اصلی اش به مصاف النصر بفرایند.

البته شانس در روزهای منتهی به بازی به تراکتور رو کرد و النصر هم با چند غایب روبرو شد. تا به امروز غیبت 6 بازیکن النصر قطعی است که در بین آن ها نام مهاجم مطرح مراکشی شان یعنی عبدالرزاق حمدلله به چشم می خورد. او به علت محرومیت در این بازی غایب است. به جز حمدلله، نایف الماس، عبدالمجید الصهیلم، عبدالله العمری، عبدالله مادو و علی لاجامی نمی توانند برای النصر به میدان بفرایند. ضمن این که این غیبت ها باعث شده النصر تنها یک مدافع برای بازی با تراکتور داشته باشد.

با این اوصاف دو تیم با غایبان فراوانی پا به این میدان خواهند گذاشت و هیچ چیز غیر ممکنی در این بازی وجود ندارد. ملاقات تراکتور و النصر ساعت 20:30 امشب سه شنبه در استادیوم بین المللی خلیفه برگزار می گردد.

پرسپولیس - استقلال تاجیکستان

پرسپولیس ایران با قرعه راحت تری به نسبت دو نماینده دیگر ایران روبرو شده اما نباید استقلال تاجیکستان را دست کم گرفت چرا که آن ها شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان آسیا هستند و صدرنشین گروهی شدند که الهلال در آن حضور داشت.

پرسپولیس در این ملاقات علی شجاعی، کمال کامیابی نیا و مهدی مهدی خانی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. البته مشکل اصلی شاگردان گل محمدی برای این ملاقات، تعداد مصدومان شان نیست. مسئله ای اصلی سرخ پوشان ایران بازی در چمن مصنوعی تیم استقلال است که اعتراض گل محمدی را به همراه داشت. بعلاوه سرمربی پرسپولیس دغدغه زیادی برای بررسی بازی های استقلال تاجیکستان داشت اما نتوانست به جز بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، فیلم بازی های دیگرش را به دست آورد.

او حتی برای بررسی بازی های استقلال، یکی از بررسیورهایش را به تاجیکستان فرستاد که طبق اظهاراتش، این بررسیور نتوانست به استادیوم محل برگزاری بازی های استقلال برود و بازی های این تیم هم پخش زنده نداشته است. با این اوصاف پرسپولیس با یک هندوانه در بسته روبرو است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوشش پرسپولیس برای کشف ناشناخته ها، غیرممکنی برای پرشورها وجود ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پرسپولیس برای کشف ناشناخته ها، غیرممکنی برای پرشورها وجود ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید