عربستان فقط علیرضا فغانی را نخواست!

به گزارش وبلاگ پنجره، شیمون مارسینیاک، که اخیرا مسابقه دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های ناپولی و آ. ث. میلان را قضاوت کرد، حالا با درخواست فدراسیون فوتبال عربستان به ریاض رفته است.

عربستان فقط علیرضا فغانی را نخواست!

به گزارش وبلاگ پنجره رقابت حساس فینال جام پادشاهی فوتبال عربستان در حالی از ساعت 21:30 آدینه شب هفته جاری در استادیوم ملک عبدالله ریاض برگزار می گردد که قضاوت آن را داور فینال جام جهانی برعهده خواهد داشت.

شیمون مارسینیاک، داور برجسته لهستانی که اخیرا مسابقه دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های ناپولی و آ. ث. میلان را قضاوت کرد، حالا با درخواست فدراسیون فوتبال عربستان به ریاض رفته و داور ملاقات الهلال و الوحده خواهد بود.

مارسینیاک که فینال جام جهانی 2022 در قطر بین آرژانتین و فرانسه را به برترین شکل قضاوت کرد و با آب و هوای غرب آسیا نیز آشنایی دارد، حالا در عربستان قضاوت فینال جام پادشاهی بین الهلال و الوحده را برعهده گرفته است.

تیم فوتبال الهلال عربستان که اخیرا فینال لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و به نایب قهرمانی رسید، در لیگ حرفه ای عربستان نیز شرایط چندان خوبی ندارد و بعید است به قهرمانی دست یابد ولی امیدوار است در فینال جام پادشاهی برابر تیم نه چندان قدرتمند الوحده پیروز به پیروزی گردد.

عربستانی ها در چند ملاقات مهم داوران خارجی را به این کشور دعوت نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عربستان فقط علیرضا فغانی را نخواست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان فقط علیرضا فغانی را نخواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید