اعلام نامزدهای نهایی جایزه فیفا پوشکاش

به گزارش وبلاگ پنجره، در ادامه معرفی نامزدهای بخش های مختلف مراسم The Best فیفا، امروز (آدینه) سه نامزد نهایی جایزه فیفا پوشکاش برای کسب عنوان زننده زیباترین گل سال معرفی شدند.

اعلام نامزدهای نهایی جایزه فیفا پوشکاش

سه گلی که در این بخش بر اساس آرای کاربران سایت فیفا انتخاب شده اند، عبارتند از: گل مارسین مالینوفسکی عضو تیم فوتبال قطع عضو وارتا پزنان لهستان، گل دیمیتری پایه مهاجم فرانسوی تیم مارسی و گل ریچارلیسون برای تیم ملی برزیل مقابل سوئیس در جام دنیای 2022.

گل نامزد اول، مالینوفسکی که بازیکنی لهستانی است و در در تاریخ ششم بهمن سال 2022 به ثمر رسید، با توجه به سبک به ثمر رسیدن آن و شرایط خاص بازیکن که با یاری عصا بازی می کرد، مورد توجه ویژه ای قرار گرفته ضمن اینکه برای نخستین بار است که در بخشی از مراسم بهترین های فوتبال دنیا، بازیکنی دارای محدودیت جسمانی نامزد می گردد.

گل نامزد دوم، دیمیتری پایه برای مارسی و مقابل تیم پائوک سالونیکی یونان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا در تاریخ هفتم آوریل سال 2022 با یک شوت سرضرب زیبا از روی ارسالی از جناح راست به ثمر رسید.

گل نامزد سوم هم همین دو ماه قبل به وسیله مهاجم تاتنهام در قطر به ثمر رسید که نه تنها زیباترین گل جام دنیای 2022 بود بلکه شانس زیادی برای تصاحب جایزه فیفا پوشکاش دارد. ریچارلیسون توپی ارسالی از جناح چپ را در حالی که پشت به دروازه بود به زیبایی کنترل کرد و با یک ضربه آکروباتیک وارد دروازه صربستان کرد.

برنده نهایی جایزه فیفا پوشکاش در مراسم معرفی برنده بهترین بازیکن دنیای در فیفا در روز 27 فوریه (هشتم اسفند) تعیین خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اعلام نامزدهای نهایی جایزه فیفا پوشکاش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نامزدهای نهایی جایزه فیفا پوشکاش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید