شاهکار تازه مدیریتی در پرسپولیس؛ یحیی تا آستانه فسخ با سرخ ها رفت و برگشت!

به گزارش وبلاگ پنجره، سرمربی پرسپولیس مدعی شد به دلیل بد قولی های سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس بارها نامه های اخطار و قطع همکاری به باشگاه ارسال نموده است.

شاهکار تازه مدیریتی در پرسپولیس؛ یحیی تا آستانه فسخ با سرخ ها رفت و برگشت!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پنجره، در روز های گذشته شایعاتی در شبکه های اجتماعی مطرح شده بود درباره اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از بازگشت از قطر و صعود پرسپولیسی ها به فینال آسیا، همزمان با شجاع خلیل زاده اقدامات اولیه را برای فسخ قرارداد با قرمز ها به دلیل عدم افزایش رقم قراردادش انجام داده است، خبری که یحیی گل محمدی روز گذشته پس از خروج از باشگاه به نوعی آن را تایید کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته پیگیری امور جابجایی تیم به ملاقات مدیران باشگاه رفته بود، پس از خارج شدن از ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع وبلاگ پنجره در پاسخ به این سوال که آیا به دلیل پیشنهاد خارجی و عدم دریافت مطالباتش همزمان با شجاع خلیل زاده قراردادش را به وسیله مدیر برنامه هایش فسخ نموده گفت: تا دل تان بخواهد نامه قطع همکاری با پرسپولیس را در دوره مدیریت قبلی به باشگاه نوشتم، اما اقدامی برای فسخ قراردادم انجام نداده ام گل محمدی به اتفاق های دوران رسول پناه و بدعهدی ها اشاره نمود و گفت که بار ها به دلیل این بدعهدی ها نامه جدایی نوشته است و دلش خواسته فسخ کند، اما این کار را به صورت رسمی انجام نداده است.

گل محمدی درباره شرایط باشگاه پرسپولیس بعد از حضور جعفر سمیعی در ادامه اضافه نمود: باشگاه پرسپولیس مسائل و سختی و چاله و چوله زیاد دارد و دوستان همه در حال کوشش هستند. پشت سر هم جلسه می گذارند و ما هم باید صبورتر باشیم و حمایتی به این قضیه نگاه کنیم و امیدوارم مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شاهکار تازه مدیریتی در پرسپولیس؛ یحیی تا آستانه فسخ با سرخ ها رفت و برگشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار تازه مدیریتی در پرسپولیس؛ یحیی تا آستانه فسخ با سرخ ها رفت و برگشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید