رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر

به گزارش وبلاگ پنجره، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: آموزش و پرورش گچساران رتبه نخست پروژه مهر در استان را به دست آورد.

رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر

محمد جمالی آرند اضافه کرد: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از سوی کارشناسان در پروژه مهر سال جاری گچساران رتبه نخست و شهرستان لنده رتبه دوم استانی را بدست آوردند.

وی اضافه کرد: در بین منطقه ها آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز آموزش وپرورش عشایر توانست مقام نخست استانی را بدست آورد.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از همه روسای آموزش وپرورش و مدیران و عوامل ستاد پروژه مهر گفت: پروژه مهر با هدف آماده سازی و مهیا نمودن امکانات و وسایل آموزشی، رفع نواقص و کمبود های موجود، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و فراهم آوردن فضاهای استاندارد آموزشی مسیر تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت را هموارتر سازد.

پروژه مهر گچساران با هدف رفع چالش آموزش، پرورش و بهداشت دانش آموزان انجام شد

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: پروژه مهر در سال تحصیلی تازه با رویکرد و توجه ویژه به تقویت مسائل مربوط به سه حوزه آموزشی، پرورشی و بهداشتی دانش آموزان شهرستان انجام شد.

انوشیروان قیطاسی بعلاوه به کوشش های اجرا شده برای رفع مسائل آموزشی در زمینه نیروی انسانی در پروژه مهر گچساران اشاره نمود و اضافه کرد: دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با تدابیر اندیشیده شده و با روش های مختلف این مشکل را در سال تحصیلی 1402-1401 تاحدودی رفع کردند.

وی توضیح داد: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی معلمان، سرویس های مدارس و سایر برنامه های بازگشایی مدارس در این شهرستان در پروژه مهر سال جاری انجام شد.

قیطاسی ، تامین نیروی انسانی لازم، احصای نیازمندی ها در تمامی زمینه ها و شاخص ها ،داشتن دقت و حساسیت در انتخاب مدیران و معاونان مدارس را از وظایف مهم آموزش و پرورش شهرستان در پروژه مهر اعلام نمود و گفت : توزیع عادلانه امکانات و ایجاد فضای آموزشی مناسب در منطقه ها کمتر پیشرفته ، ساماندهی کلاس های کم جمعیت و توجه ویژه به کلاس های چند پایه و نیز ساماندهی و استفاده بهینه از ساعت های موظفی تمامی نیروهای شاغل از مهمترین اقدامات این اداره در قالب این پروژه بوده است.

تجهیز مرکز حرکات اصلاحی گچساران به دستگاه بررسی ناهنجاری های قامتی

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: بعلاوه در قالب پروژه مهر دستگاه بررسی ناهنجاری های قامتی،با هدف آگاهی بخشی به شهروندان، فرهنگیان و دانش آموزان در شهرستان گچساران راه اندازی شد.

قیطاسی ابراز کرد: هدف از راه اندازی این دستگاه ها کشف و آگاهی بخشی نسبت به معایب و مسائل جسمانی و بعلاوه فراهم آوردن زمینه های ایجاد انگیزه برای رفع کردن مسائل جسمانی بود.

وی گفت: با تجهیز این مرکز شرایط و امکانات مناسبی برای ارتقای سطح سلامت و توانمندی دانش آموزان و فرهنگیان در ورزش های مختلف در شهرستان گچساران فراهم شده است.

تجهیز درمانگاه فرهنگیان در قالب پروژه مهر

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: بعلاوه طبقه دوم درمانگاه فرهنگیان گچساران با اعتباری بیش از سه میلیاردو 500 میلیون ریال در قالب پروژه مهر زیبا سازی و آماده سازی شد.

قیطاسی اضافه کرد: در این درمانگاه برای نخستین بار پزشکان متخصص داخلی، قلب و عروق، دندان پزشکی و تغذیه اقدام به ارایه خدمات پزشکی کردند.

وی گفت: پروژه مهر گچساران در قالب یک کتاب به نویسندگی محسن دیانت پور و سید زهرا حجازی موسوی در بخش های مختلف از جمله معرفی وشهرستان ها استان و اقدامات اجرا شده چاپ شد.

26 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

وبلاگ پنجره کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه نخست آموزش و پرورش گچساران در پروژه مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید