فسا و سروستان مقصد بازدیدهای میدانی معاون فرهنگی کانون پرورش ایران شد

به گزارش وبلاگ پنجره، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در فارس، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور در ادامه بازدید مراکز فارس ضمن قدردانی از کوشش های خالصانه همکاران و مربیان مراکز فسا، بر پوشش حداکثری در زمینه ارائه خدمات به روستاهای شهرستان تأکید کرد.

فسا و سروستان مقصد بازدیدهای میدانی معاون فرهنگی کانون پرورش ایران شد

وی شناسایی اعضای نوجوان توانمند به عنوان نماینده اعضای مرکز با هدف توسعه فعالیت های کانون در مدارس در قالب طرح کانون مدرسه را مهم دانست و این موضوع را یکی از رسالت های فعلی کانون برشمرد.

در حاشیه این ملاقات فلاح از عروسک های دست ساز مربیان و اعضای مرکز فسا بازدید کرد.

علی خواجه نژادیان مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان فارس نیز به وجود ظرفیت بالای سرمایه نخبگانی در سطح شهرستان فسا اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از این فرصت، تعداد مراکز و بعلاوه خدمات کانون در این شهرستان را توسعه داد.

در ادامه برنامه، فلاح با همراهی مربی کتابخانه سیار روستایی فسا، به روستای ابوذر آباد از توابع زاهدشهر فسا رفت و در برنامه با حضور اعضای کتابخانه و بچه ها روستا همراه و به آنان هدایایی را اهدا کرد.

اجرای فعالیت های قصه گویی و ساخت کاردستی به وسیله بچه ها، زینت بخش این بازدید بود.

مرکز فرهنگی هنری فسا در 150 کیلومتری شیراز واقع شده و از سال1343 فعالیت برای بچه ها و نوجوانان را شروع نموده است و در حال حاضر با 490 عضو و نزدیک به 9000 جلد کتاب در حال فعالیت می باشد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور بعلاوه از مرکز فرهنگی هنری سروستان بازدید و از نزدیک با مربی مسئول مرکز ملاقات و مصاحبه کرد.

فلاح ضمن ابراز خورسندی از عملکرد مناسب مرکز سروستان، بر افزایش تعداد کلاس های رایگان پایه در مراکز، ضرورت عضویت در کانون به عنوان پیش شرط ثبت نام در کلاس های فرهنگی هنری و تقویت کتابخانه های پستی تاکید نمود و یکی از ماموریت های کانون جهت اعتلای فعالیت های کانون، جذب استعداد های ویژه و تمرکز بر امر استعداد یابی مخاطبین، عنوان نمود.

در ادامه فلاح طی بازدید از فضای فرهنگی آموزشی مرکز، معرفی و نمایش ویژه کتب جدیدی که اخیراً به مراکز کانون ارسال شده را یکی از به عنوان نقطه قوت مراکز برشمرد.

علی خواجه نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان فارس نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کانون فارس، نسبت به معرفی مرکز سروستان و مربیان پرداخت و از دغدغه ها و چالش های موجود در مراکز فارس سخن گفت.

به گزارش ایبنا؛ مرکز فرهنگی هنری سروستان در 70 کیلومتری شیراز واقع شده و از سال 1361 فعالیت برای بچه ها و نوجوانان را شروع نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "فسا و سروستان مقصد بازدیدهای میدانی معاون فرهنگی کانون پرورش ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسا و سروستان مقصد بازدیدهای میدانی معاون فرهنگی کانون پرورش ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید