تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent معین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ پنجره، استودیوی Tindalos Interactive به تازگی با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی استراتژی Aliens: Dark Descent را به طور رسمی اعلام نموده است.

تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent معین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید

آی پی بیگانه (Alien) سابقه ای طولانی در دنیای بازی های ویدیویی دارد و طیف گسترده ای از ژانرها را در بر می گیرد. مهم ترین بازی این سری در سال های اخیر بدون شک Alien: Isolation بوده است که به عنوان یکی از برترین آثار ترس و بقای مدرن نیز شناخته می گردد. نوترین بازی این مجموعه با عنوان Aliens: Dark Descent، اولین بازی بیگانه در ژانر استراتژی از زمان انتشار Alien Versus Predator: Extinction در سال 2003 خواهد بود.

در Aliens: Dark Descent، یک گروه از تفنگداران را کنترل نموده و در مقابل جمعیتی وحشتناک از زنومورف ها خواهید ایستاد. هرچند آن ها تنها موجوداتی نیستند که شما را تهدید می نمایند و در بازی با مامورانی از شرکت Weyland-Yutani و مجموعه ای از موجودات هولناک و نو در مجموعه بیگانه روبرو خواهید شد که گروه شما را به چالش خواهند کشید.

اولین تریلر بازی Aliens: Dark Descent در جشنواره بازی های تابستانی 2022 منتشر شد، اما حاوی تصاویر زیادی از گیم پلی نبود. حال تریلر نو به بازیکنان برای اولین بار نگاهی به آنچه که از Aliens: Dark Descent می توانند انتظار داشته باشند، می دهد. این بازی یک استراتژی ریل تایم (Real-time) و دارای نوعی سیستم مبارزه است که به موجب آن بازیکن دستورات را صادر می نماید و بازی به طور اتوماتیک برترین نیرو را برای انجام کار اعزام می نماید. از طرفی ظاهرا بازیکنان می توانند در طول نبرد، سرعت گذشت زمان را کاهش دهند تا صدور دستورات را تسهیل نمایند، اما نمی توانند به طور کامل زمان را متوقف نمایند. در انتهای تریلر شرح مختصری در خصوص نحوه ارتقاء و شخصی سازی تیم بازیکن نیز ارائه می گردد.

این بازی به وسیله Tindalos Interactive در حال توسعه است و به وسیله Focus Entertainment منتشر خواهد شد. استودیوی سازنده در گذشته روی آثاری استراتژی در دنیای وارهمر یعنی Battlefleet Gothic: Armada و دنباله آن که با استقبال خوبی روبرو شده اند، کار نموده است. بنابراین هواداران باید امیدوار باشند که Aliens: Dark Descent طلسم سری بازی های بیگانه را بشکند.

بازی Aliens: Dark Descent در تاریخ 20 ژوئن 2023 (30 خرداد 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent معین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی Aliens: Dark Descent معین شد؛ تریلر نو آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید