ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ پنجره، استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی با انتشار تریلری تازه از مورتال کامبت 1، شخصیت ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) را به نمایش گذاشته است.

ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

البته ژان کلود ون دام یک مبارز تازه نخواهد بود و تنها به عنوان یک اسکین برای شخصیت جانی کیج (Johnny Cage) در بازی در دسترس قرار می گیرد. لازم به ذکر است که حضور ون دام در مورتال کامبت 1 آن هم پس از گذشت تقریبا 30 سال از عمر مجموعه و برای اولین بار در نوع خود قابل توجه است زیرا این رزمی کار و بازیگر بلژیکی تا حد زیادی الهام بخش نخستین بازی سری و قهرمان هالیوودی آن بوده است. البته سازندگان سری بارها در نسخه های مختلف قصد داشته اند که با ون دام همکاری نمایند اما به دلایلی این همکاری تا این نسخه به تاخیر افتاده است.

این اسکین از نظر صدا و ظاهر کاملا به ون دام شبیه است و به عنوان بخشی از کامبت پک در دسترس قرار می گیرد. کامبت پک در کنار ون دام دسترسی اولیه به شش شخصیت الحاقی کوان چی (Quan Chi)، ارمک (Ermac)، تاکدا تاکاهاشی (Takeda Takahashi)، پیس میکر (Peacemaker)، آمنی من (Omni-Man)، هوم لندر (Homelander) و پنج مبارز همراه را نیز فراهم می نماید.

برای دریافت اسکین ژان کلود ون دام باید نسخه های ویژه بازی یعنی نسخه پریمیوم با قیمت 109.99 دلاری و نسخه کالکتورز با قیمت 249.99 دلاری را بخرید. نسخه پریمیوم بازی در کنار یک نسخه از بازی و کامبت پک، شامل 1250 کریستال اژدها یا همان ارز درون بازی و دسترسی زودهنگام به بازی از 14 سپتامبر (23 شهریور) می گردد.

از طرفی نسخه کالکتورز بازی در کنار محتویات نسخه پریمیوم از فیگور لیو کانگ (Liu Kang)، استیل بوک، تصاویر هنری چاپ شده ، رنگ های مختلف برای لباس لیو کانگ و 2700 کریستال اژدها بهره می برد. در این میان پیش خرید هر یک از نسخه های بازی دسترسی به شخصیت شنگ سونگ (Shang Tsung) را فراهم می نماید. جالب است بدانید که اگر نسخه های کنسولی بازی را در فروشگام گیم استاپ (GameStop) پیش خرید کنید، یک استیل بوک رایگان دریافت خواهید کرد.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی ژان کلود ون دام در مورتال کامبت 1 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید