اورهال بیش از 92 درصد قطارهای مترو صورت گرفته است ، فراوری بیش از هزار و 100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران

به گزارش وبلاگ پنجره، مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران گفت: طی 20 سال گذشته توانسته ایم رسالت خوب و بزرگی را در حوزه توسعه ناوگان نو مترو عملیاتی کنیم و بیش از 1100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران فراوری شده است.

اورهال بیش از 92 درصد قطارهای مترو صورت گرفته است ، فراوری بیش از هزار و 100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران

به گزارش وبلاگ پنجره، رضا شیخ طاهری در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر تهران از مجموعه واگن سازی تهران با تاکید بر اینکه به روزترین زیرساخت حمل و نقل درون شهری در اختیار این مجموعه است، اضافه نمود: طی 20 سال گذشته رسالت خوبی را در حوزه توسعه ناوگان تازه ایجاد کردیم که بیش از 1100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران فراوری شده است. در حال حاضر نیز سلامت فنی واگن های تهران به روز است که برای این موضوع به خود می بالیم.

او درباره توسعه متروی تهران ادامه داد: استفاده بیشتر از مترو موضوع حائز اهمیتی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم. لذا کاملا آماده هستیم تا تمام ظرفیت خود را برای اجرای تصمیمات شورای شهر بکار بگیریم.

مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران تاکید نمود: در کنار فراوری واگن های تازه نباید فراموش کنیم که بازسازی ناوگان کنونی و اورهال آنها موضوع پر اهمیتی است و در حال حاضر بیش از 92 درصد قطارها اورهال شده اند. بودجه خوبی برای حمل و نقل عمومی تخصیص پیدا نموده، لذا در کنار اقداماتی که سالانه در حوزه اورهال انجام می گردد از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقاء کیفی 29 رام قطار شروع شده است. تا خرداد سال آینده تمام قطارهای خود را اورهال می کنیم.

مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته پروژه ارتقاء کیفی 29 رام قطار شروع شده است، اضافه نمود: کمبود ناوگان مترو موضوع آزار دهنده ای برای مجموعه متروی تهران است و اعتقاد داریم که اگر مدیریت درستی داشته باشیم، می توانیم کیفیت خدمت رسانی خود را بیشتر کنیم. امیدواریم بتوانیم فرآیند بهبود کیفیت را به درستی انجام دهیم. در حال حاضر نیز بیش از 92 درصد اورهال قطارهای مترو صورت گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "اورهال بیش از 92 درصد قطارهای مترو صورت گرفته است ، فراوری بیش از هزار و 100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورهال بیش از 92 درصد قطارهای مترو صورت گرفته است ، فراوری بیش از هزار و 100 واگن در مجموعه واگن سازی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید