پروازهای ترانزیت فرودگاه های امارات شروع شد

به گزارش وبلاگ پنجره، امارات متحده عربی خاطرنشان کرد که پروازهای ترانزیت در فرودگاه های این کشور که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، ازسرگرفته شد.

پروازهای ترانزیت فرودگاه های امارات شروع شد

خبرگزاری رسمی امارات (وام) ، سیف الظاهری سخنگوی رسمی سازمان ملی مدیریت شرایط فوق العاده و بحران های امارات گفت، با توجه به اقدامات دولت امارات برای بازگشت به روال عادی زندگی، به بعضی از فرودگاه های بین المللی اجازه داده شده که پروازهای ترانزیت خود را برای جابجایی مسافران از فرودگاه های بین المللی از سربگیرند.

وی اضافه کرد: تصمیم تعلیق پروازهای مسافری به مبدا و مقصد کشورها همچنان به قوه خود باقی ست و تنها به طور موقت به پروازهای محدودی برای انتقال مسافرانی که خواستار ترک امارات و بازگشت به کشورشان هستند، اجازه پرواز داده می گردد.

شرکت هواپیمایی امارات از 25 مارس (6 فروردین) برای مقابله با اپیدمی کرونا پروازهایش را به طور موقت به حالت تعلیق درآورد.

هواپیمایی امارات به عنوان یکی از عظیم ترین شرکت های هواپیمایی مقاصد دور در دنیا، پیشتر خاطرنشان کرد که برای پشت سر گذاشتن بحران شیوع ویروس کرونا در صدد دریافت وام است و برای مقابله با سخت ترین ماه های تاریخ خود شاید مجبور به اتخاذ تدابیر سخت و دشواری گردد.

وزارت بهداشت امارات روز چهارشنبه از ابتلای 571 نفر به کرونا اطلاع داد که به این ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس در امارات به 35هزار و788 نفر رسید.

با گزارش یک مورد فوتی نیز شمار جان باختگان کرونایی در امارات به 269 مورد رسید.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "پروازهای ترانزیت فرودگاه های امارات شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای ترانزیت فرودگاه های امارات شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید