هفت غذای نیمه آماده برای کسانی که فرصت آشپزی ندارند

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران- خرید کنسرو ماهی تن 180 گرمی طبق آخرین آمار های رسمی حدود 35 هزار تومان هزینه دارد. دقیقا در همین محدوده قیمت انواع و اقسام کنسرو های ماهی تن را می گردد در بازار پیدا کرد، اما کنسرو ماهی تن فقط یکی از پیشنهاد های ما برای کسانی است که فرصت زیادی برای آشپزی ندارند.

هفت غذای نیمه آماده برای کسانی که فرصت آشپزی ندارند

1- کینگ برگر 90 درصد گوشت قرمز آندره که در بسته های تقریبا نیم کیلویی حدود 110 هزار تومان فروخته می گردد، یکی از پرفروش ترین برگر های نیمه آماده است. همزمان یکی از گران ترین بسته های برگر نیمه آماده برند آندره به شمار میرود و آن را کنار بسته های رویال برگر، 109 هزار و 500 تومان می فروشند. در این بسته چهارتا برگر با وزن 125 گرم گذاشتند و از نظر مالی خرید آن با خود ساندویچ های همبرگر تفاوت زیادی دارد. چون الان در مرکز شهری مثل تهران هر ساندویچ همبرگر را ممکن است بیشتر از 150 هزار تومان بفروشند.

2- فلافل می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای انتخاب غذای نیمه آماده باشد. یکی از محبوب ترین بسته های فلافل نیمه آماده در سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای را برند 202 به بازار فرستاده که در بسته های یک کیلویی، تقریبا 81 هزار و 500 تومان فروخته می گردد. معمولا هر بسته یک کیلویی فلافل 202 را می گردد به شش تا هشت ساندویچ تبدیل کرد. البته درکنار مقرون به صرفه بودن، به مزه نسبتا تند این بسته های فلافل هم باید اشاره کنیم. ممکن است برای آن هایی که به غذای تند علاقه ندارند، گزینه خوبی نباشد.

3- مایه کباب کوبیده را به نام غذای نیمه آماده می فروشند، اما حداقل نسبت به سایر گزینه های لیست ما، مرحله خرید تا خوردن آن موقع بیشتری احتیاج دارد. یکی از پرفروش ترین مایه های کوبیده از نظر فروشنده های سوپرمارکت، مایه کوبیده برند فارسی است. در بسته های یک کیلویی فروخته می گردد و با حجم آن 10 تا 11 سیخ کباب کوبیده می گردد درست کرد. اغلب خریداران مایه یک کیلویی کوبیده فارسی بابت نوع چسبندگی آن به سیخ رضایت دارند، اما بعضی از آنها، از قیمتش که الان به 286 هزار تومان رسیده، گلایه می نمایند.

4- میگو سوخاری یکی دیگر از غذا های نیمه آماده بازار است و این یکی هم جزو گران ترین انتخاب های ما به شمار میرود. چون بسته یک کیلویی میگو سوخاری برند مارین که جزو مدل های محبوب و پرفروش در بقالی ها محسوب می گردد، به تنهایی 312 هزار تومان قیمت دارد و اگر بخواهیم کنارش گوجه، خیارشور، نان، سس و نوشابه هم بگیریم، هزینه نهایی به 350 هزار تومان می رسد.

5- پیتزا نیمه آماده پیشنهاد بدی برای هواداران پیتزا نیست. یکی از محبوب ترین مدل های نیمه آماده ای که خریداران در فروشگاه های اینترنتی به همدیگر پیشنهاد می نمایند، پیتزا رست بیف های برند پمیناست. اغلب خریداران این پیتزا، به خاطر گوشت گوساله تازه، خرید آن را توضیه می نمایند، اما قیمت 150 هزار تومانی آن واقعا شگفت انگیز است. الان با 150 هزار تومان می گردد پیتزا رست بیف آماده را از فست فود های معروف مرکز شهری مثل تهران تهیه کرد.

6- خورشت های نیمه آماده می توانند پیشنهاد خوبی باشند برای آن هایی که از فست فود متنفرند. الان انواع خورشت ها را می گردد با شکل های مختلف از برند های مختلف در سوپرمارکت ها پیدا کرد. به همان مقدار که خورشت های نیمه آماده برند هانی گران تر از بقیه فروخته می شوند، کیفیت بیشتری دارند. درحال حاضر خورشت فسنجون با مرغ هانی یکی از گران ترین گزینه ها در همین برند به شمار می رود و در بسته های 220 گرمی که مناسب یک نفر است، 72 هزار تومان فروخته می گردد. یا مثلا خورشت های قیمه سیب زمینی و قورمه سبزی هانی که به ترتیب 67 و 68 هزار تومان فروخته می شوند.

7- خرید کنسرو ماهی تن طبق آمار های رسمی تقریبا 35 هزار تومان تمام می گردد. این رقم را مرکز آمار از میانه قیمت کنسرو های 180 گرمی ماهی تن در خاتمه آبان سال جاری ارائه نموده و یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در سوپرماکت ها، کنسور ماهی تن 180 گرمی طبیعت است که حدود 39 هزار تومان فروخته می گردد. این کنسرو در روغن گیاهی درست شده و از همین برند طبیعت کنسرو های ماهی تن 180 گرمی با طعم شوید و فلفل هم موجود است که این دوتا را تقریبا 45 هزار تومان می فروشند.

هفت پیشنهاد به عنوان غذای نیمه آماده

نوع غذا

برند

وزن

قیمت

برگر

آندره

نیم کیلو

110 هزار تومان

فلافل

202

یک کیلو

81.5 هزار تومان

مایه کباب کوبیده

فارسی

یک کیلو

286 هزار تومان

میگو سوخاری

مارین

یک کیلو

312 هزار تومان

پیتزا نیمه آماده

پمینا

570 گرم

150 هزار تومان

خورشت قیمه نیمه آماده

هانی

285 گرم

67 هزار تومان

ماهی تن

طبیعت

180 گرم

39 هزار تومان

منبع: فرارو

به "هفت غذای نیمه آماده برای کسانی که فرصت آشپزی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت غذای نیمه آماده برای کسانی که فرصت آشپزی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید