ممنوعیت ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ پنجره، استاندار چهارمحال و بختیاری با اعلام ممنوعیت ورود مسافر به این استان گفت: مسافرانی که از این تصمیم سرپیچی نمایند، خودروهای آن ها به پارکینگ راهنمایی می گردد.

ممنوعیت ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی امروز دوشنبه 19 اسفند 1398 با اعلام این خبر تأکید کرد: بر اساس این مصوبه در ورودی های هریک از شهرستان های چهارمحال و بختیاری ایست های بازرسی مستقر می گردد.

او اضافه نمود: در این راستا به جز خودروهای هم استانی و خودروهایی که حامل مواد غذایی و کالاهای اساسی مردم چهارمحال و بختیاری باشد، اجازه به ورود به مسافران و گردشگران داده نمی گردد.

عباسی توضیح داد: در این ایستگاه های بازرسی، عمل غربالگری و بیماریابی نیز انجام و چنانچه مسافرانی مشکوک به ویروس کرونا باشند به مدت 14 روز قرنطینه می گردد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: این استان شرایط میزبانی از گردشگران و مسافران را ندارد و مسافران تنها می توانند از جاده های ترانزیتی استان تردد نمایند اما حق ورود به شهرها و روستاهای استان را ندارند.

او به شروع فعالیت و ساعت دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری به روال عادی اشاره و اضافه نمود: کارمندانی که بیماری با ریسک بالا دارند، جانبازان شیمیایی و مادران باردار می توانند دورکاری نمایند.

عباسی عنوان داشت: تصمیم هایی که در ستاد استانی و شهرستان پیشگیری از ویروس کرونا گرفته می گردد نباید با ستاد ملی مغایرتی داشته باشد.

منبع: میراث آریا

به "ممنوعیت ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود مسافر به چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید