مسیرها و مسیل های جنوب کرمان باید ساماندهی شوند

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: به منظور ساماندهی مسیل ها و مسیرهای جنوب استان کرمان باید کار بزرگی صورت گیرد.

مسیرها و مسیل های جنوب کرمان باید ساماندهی شوند

یدالله موحد در حاشیه بازدید از منطقه ها سیل زده در جنوب استان کرمان با اشاره به عقب ماندگی های موجود در رابطه با ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج برای مواقع بحران و حوادث از جمله سیل در این منطقه ها بیان نمود: در کنار یاری رسانی ها و اقدامات امدادی در این منطقه، باید به منظور ساماندهی مسیل ها و مسیرها کار بزرگی صورت گیرد و بازسازی و تعریض پل ها باید به سرعت انجام گردد تا در آینده شاهد بروز این حوادث نباشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به بروز بارش های سیل آسا در بازه های زمانی مختلف در جنوب استان، مسیرها و معبرها باید متناسب با احتیاج بازسازی شده و احیا شوند.

موحد یادآور شد: متاسفانه همه شاهد بودیم که بارندگی اخیر و طغیان رودخانه ها، آسیب زیادی به مردم جنوب استان کرمان به ویژه در منطقه جازموریان وارد نموده است که در این سفر از بعضی از این منطقه ها بازدید شد و به آنالیز مسائل مردم و ساکنان سیل زده پرداختیم.

وی ادامه داد: با وجود تمامی اقداماتی که از سوی دستگاه های مختلاف تا به امروز صورت گرفته، اما مردم هنوز به مسائلی روبرو هستند که باید اقدامات امدادی با قوت بیشتری ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسیرها و مسیل های جنوب کرمان باید ساماندهی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیرها و مسیل های جنوب کرمان باید ساماندهی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید