عکس، انگلیسی ها سلاح مرگبار ایران در جام جهانی را شناسایی کردند ، بازیکنی که یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است!

به گزارش وبلاگ پنجره، یک نشریه انگلیسی خبر از حضور سلاح مرگبار کی روش در تیم ملی ایران داده است.

عکس، انگلیسی ها سلاح مرگبار ایران در جام جهانی را شناسایی کردند ، بازیکنی که یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است!

به گزارش وبلاگ پنجره به نقل از سان تیم ملی فوتبال ایران اولین حریف انگلیس در جام جهانی 2022 است و به همین دلیل بازیکنان ایرانی زیر ذره بین نشریات انگلیسی قرار دارند. انگلیس در جام جهانی در حالت آماده باش قرار خواهد گرفت و ایران احتمالاً یک سلاح مخفی مرگبار ارائه می دهد.

نادر محمدی، مدافع ایرانی، استعداد منحصر به فردی در یک بخش از بازی یعنی پرتاب اوت دارد.

او از فاصله 50 متری اوت های خود را به شکل منحصر به فرد پرتاب می نماید که می تواند به یک موقعیت خطرناک تبدیل گردد. محمدی این مهارت خود را در بازی های لیگ برتر ایران به خوبی نشان داده است. به طرز باورنکردنی محمدی حتی از این ترفند برای گلزنی استفاده نموده است.

او به صورت آکروباتیک اوت های خود را پرتاب می نماید و هر اوت یک موقعیت خطرناک ایجاد می نماید.

در صورت حضور او در جام جهانی جردن پیکفورد خیلی باید مراقب باشد. این که آیا این مدافع برای حضور در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی کافی است یا خیر، باید منتظر ماند و دید.

کارلوس کی روش هنوز این بازیکن 25 ساله را به تیم خود دعوت ننموده است و او هم چنان بدون بازی ملی به جای مانده است.

البته نباید میلاد محمدی، مدافع تیم یونانی آاک اتن را نیز از یاد برد. او در جام جهانی برابر اسپانیا یک پرتاب اوت ناکام داشت که مورد شوخی خیلی ها در شبکه های اجتماعی شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، انگلیسی ها سلاح مرگبار ایران در جام جهانی را شناسایی کردند ، بازیکنی که یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، انگلیسی ها سلاح مرگبار ایران در جام جهانی را شناسایی کردند ، بازیکنی که یک بار هم به تیم ملی دعوت نشده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید