شکار هیولای رودخانه

به گزارش وبلاگ پنجره، با اینکه کریس گریمر یکی از علاقه مندان رکوردهای گینس بود و همیشه خبرهای مربوط به آن را دنبال می کرد؛ اما یک اتفاق جالب، او را هم گینسی کرد.

شکار هیولای رودخانه

به گزارش وبلاگ پنجره، روزی یک ماهیگیر انگلیسی تصمیم گرفت به همراه سه نفر از دوستانش برای ماهیگیری به رودخانه ابرو در نزدیکی شهر بارسلونای اسپانیا برود.

بعد از رسیدن آنها به رودخانه ابرو، همه افراد حاضر تجهیزات ماهیگیری شان را آماده کردند تا یک روز را در کنار رودخانه سپری کنند. کریس هم طعمه ای راکه آماده کرده بود به سر قلاب زد و آن را به رودخانه انداخت و آرام و بی صدا منتظر ماند تا اولین صیدش را از آب بیرون بکشد.

چند دقیقه ای گذشت و کریس متوجه شد که سر قلاب تکان می خورد. به سرعت قرقره را چرخاند تا نخ ماهیگیری را جمع کند اما قلاب خم شده بود و کریس هر چه سعی می کرد نمی توانست صید غول پیکرش را از آب بیرون بکشد.

تلاش های کریس برای بالاکشیدن قلاب ادامه داشت تا اینکه یکی از دوستانش به کمک او آمد. اما نیروی این دونفر هم برای بیرون کشیدن ماهی غول پیکر کافی نبود؛ درنتیجه بقیه دوستان کریس هم به کمک آنها آمدند. هرچقدر تلاش مردها برای بالاکشیدن صیدشان بیشتر می شد، تقلای صید هم برای رهایی بیشتر می شد تا اینکه بعد از نیم ساعت آنها پیروز شدند هیولای دو و نیم متری ای را که کریس صید کرده بود از رودخانه ابرو بیرون بکشند.

باورکردنی نبود. یک گربه ماهی زال دو و نیم متری در برابر آنها روی زمین افتاده بود و آخرین نفس هایش را می کشید. از همان نگاه اول هم به نظر می رسید این ماهی بزرگ ترین گربه ماهی زالی باشد که تا آن روز صید شده است.

بعد ازوزن کشی هم مشخص شد که این گربه ماهی زال با وزن 88 کیلوگرمی اش بزرگ ترین ماهی صید شده در نوع خودش است. البته رکورد قبلی متعلق به گربه ماهی ای بود که 87 کیلوگرم وزن داشت و از طریق یک زن نابینای ماهیگیر شکار شده بود. به این ترتیب نام کریس به خاطر این صید عجیبش در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "شکار هیولای رودخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکار هیولای رودخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید