شخصیت بعدی بازی اونجرز ثور زن خواهد بود

به گزارش وبلاگ پنجره، حدود 5 ماه از آخرین باری که بازی انتقام جویان مارول (Marvels Avengers) یک شخصیت تازه دریافت نموده است، می گذرد. البته کاراکتر عرضه شده، مرد عنکبوتی (Spiderman) تنها برای کنسول پلی استیشن در دسترس بود. حال شرکت سازنده این بازی به نام کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) تأیید نموده است که یک قهرمان دیگر به بازی اضافه خواهد شد. نام قهرمان تازه انتقام جویان، جین فاستر (Jane Foster) از دنیای ثور (Thor) است.

شخصیت بعدی بازی اونجرز ثور زن خواهد بود

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این کاراکتر منتشر نشده است. با اینحال طبق چیزی که گفته شده جین فاستر شباهت های زیادی به ثور موجود در بازی دارد. با اینحال یک کپی دقیق نیست. به علت اینکه بعضی شاخصه ها تنها برای جین هستند. اینکه این کاراکتر در چه زمانی به بازی اضافه خواهد شد نیز هنوز معین نیست. با اینحال کریستال داینامیکس اعلام نموده که جزئی از به روزرسانی شماره 2.5 خواهد بود.

امکان دارد که جین فاستر در تابستان به بازی انتقام جویان اضافه گردد. به علت اینکه این کاراکتر در فیلم ثور: عشق و رعد (Thor: Love and Thunder) نیز حضور دارد. این فیلم در ماه جولای عرضه شده که در زمان تابستان است. اگر مارول تصمیم داشته باشد تا هواداران ثور را به سمت این بازی سوق دهد، باید اینکار را انجام دهد.

کریستال داینامیکس خاطرنشان کرد که همچنان به بهبود این بازی ادامه خواهد داد. بازی انتقام جویان مارول در زمان عرضه اصلاً عملکرد خوبی نداشت. با اینحال شرکت سازنده در طول این مدت سعی نموده تا مسائل عنوان خود را بهبود بخشد. با اینحال این بازی همچنان هواداران زیادی ندارد. البته حضور آن روی سرویس گیم پس (Game Pass) باعث شد تا افراد بیشتری به سمت تجربه آن ترغیب شوند.

قرار شده در آینده رویدادهای بیشتری برای این بازی وجود داشته باشند. به همین علت بازیکنان نیز پاداش های متفاوتی از هر رویداد بدست خواهند آورد. نتیجه این کار تنوع بیشتر در بازی خواهد شد. از طرفی تعدادی موارد نو در هر رویداد به بازی اضافه می گردد. کریستال داینامیکس تمام کوشش خود را می نماید تا این بازی یکی از متنوع ترین موارد در بازار باشد. با اینکار رقبای کمتری داشته و هواداران مارول نیز از آن لذت خواهند برد.

منبع: Eurogamers.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "شخصیت بعدی بازی اونجرز ثور زن خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت بعدی بازی اونجرز ثور زن خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید