شایعات جدید در مورد کیبورد های اپل؛ بازگشت به بدترین طراحی؟

به گزارش وبلاگ پنجره، پس از عرضه آخرین مک بوک پرو سیزده اینچی، کمپانی اپل به صورت رسمی، لپ تاپ های خود را از شر کیبورد های پروانه ای خلاص کرد و از همان کیبوردهای قیچی گون و قابل اطمینان تر خود استفاده خواهد کرد. اما شایعات جدید خبرهای نگران کننده ای در بر دارند.

شایعات جدید در مورد کیبورد های اپل؛ بازگشت به بدترین طراحی؟

به نظر می رسید که اپل، به اشتباه خود راجع به کیبورد های پروانه ای پی برده و درصدد جبران آن برآمده است.اما با توجه به توییت جدید افشاگر معروف @L0vetodream، ممکن است اپل هنوز از این طراحی ناامید نشده باشد. وی در توییت خود عنوان داشت که اپل هنوز به این کیبوردها امیدوار بوده و در حال بهبود ساختار کیبوردهای پروانه ای است و اینکه ممکن است در آینده دوباره از این طراحی در محصولات خود استفاده کند.

اپل بالاخره در سال 2019، با معرفی شانزده اینچی MacBook Pro که از طراحی آشناتر سوییچ های قیچی گون استفاده می کرد، این اشتباه را جبران کرد و سپس در اوایل سال اخیر نیز لپ تاپ های MacBook Air و سیزده اینچی MacBook Pro را به کیبورد جدید بروزرسانی کرد. اپل حتی کیبورد Magic که از لوازم جانبی iPad Pro است را نیز به طراحی قیچی گون بازگرداند.برای کسانی که با این موضوع آشنایی ندارند باید گفت اپل مکانیسم کیبورد پروانه ای را چند سال پیش معرفی کرد. این روش، راهکار اپل برای نوسازی کیبوردهای لپتاپ خود بود. اما این ساختار به دلیل مسائل بسیار از قبیل غیرقابل اطمینان بودن، مبدل به یکی از فاجعه بارترین طراحی های اپل شد به طوری که حتی برخی، از این ساختار به عنوان بدترین طراحی اپل یاد می کنند. این محصول شکایت بسیاری از کاربران اپل را نیز به همراه داشت.

البته باید گفت این خبر هنوز درحد یک شایعه است، اما این شایعه طرفداران لپ تاپ های اپل را بسیار نگران کرده است.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "شایعات جدید در مورد کیبورد های اپل؛ بازگشت به بدترین طراحی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات جدید در مورد کیبورد های اپل؛ بازگشت به بدترین طراحی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید