رنکینگ جهانی، استقلال در صدر برترین تیم های فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ پنجره، تیم استقلال تهران در تازه ترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم های ایرانی را در اختیار دارد.

رنکینگ جهانی، استقلال در صدر برترین تیم های فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پنجره، براساس تازه ترین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان که امروز (28 بهمن) از سوی سایت clubworldranking اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با صعود 3 پله ای نسبت به رده بندی قبل و با 4327 امتیاز در رتبه 131 جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با 3975 امتیاز و با 3 پله سقوط و قرار دریافت در رده 160 جهان، همچنان رتبه دوم ایران را در اختیار دارد. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با 3592 امتیاز و 20 پله سقوط نسبت به رده بندی قبل، در رده 189 جهان و سوم ایران قرار گرفت.

سپاهان اصفهان با 25 پله صعود در رتبه 242 جهان و چهارم ایران جای گرفت.

در سطح جهانی جایگاه 6 تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با 15962 امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی است. پس از این تیم، بارسلونا با 14827 امتیاز در رتبه دوم جای دارد. ریورپلاته با 12609 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار دریافت الهلال عربستان در رتبه هشتم جهان و بالاتر از پالمیراس و یوونتوس است. تیم های فلامینگو، والنسیا، منچسترسیتی، بوکاجونیورز در رتبه های چهارم تا هفتم جهان جای دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رنکینگ جهانی، استقلال در صدر برترین تیم های فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنکینگ جهانی، استقلال در صدر برترین تیم های فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید