ذوبی ها بدون ناجی به مصاف استقلال می فرایند

به گزارش وبلاگ پنجره، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی روز یکشنبه به مصاف آبی پوشان مرکز می رود که کار بسیار سختی در پیش دارد و کلیدی ترین بازیکنش مصدوم است.

ذوبی ها بدون ناجی به مصاف استقلال می فرایند

به گزارش، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه (19 اردیبهشت) در چارچوب رقابت های هفته 22 لیگ برتر فوتبال ایران باید در تهران به مصاف تیم رده سومی جدول لیگ، یعنی استقلال تهران برود. ملاقاتی که در یک هفته اخیر ذوبی ها برای آن حواشی زیادی ایجاد کردند و از 2 روز عقب افتادن بازی بسیار گله مند بودند.

ذوب آهن که از 26 فروردین و بعد از بازی با پدیده در هفته بیستم ملاقات رسمی نداشته است، حالا باید بعد از 25 روز به مصاف استقلالی برود که در لیگ قهرمانان آسیا پیروز به صعود از گروهش شده است و قطعا بازیکنانش هم روحیه بالایی دارند.

استقلال هم در حالی روز یکشنبه به مصاف ذوب آهن می رود که در ملاقات رفت پیروز نشد از سد این تیم بگذرد و با کسب یک تساوی بدون گل، صدر جدول را از دست داد.

گاندو های اصفهانی در این ملاقات 2 بازیکن اصلی خود یعنی فرشاد محمدی مهر و قاسم حدادی فر را در اختیار ندارند. دارکو بیدوف هم که از قبل عمل جراحی زانو نموده بود، به ملاقات با استقلال نمی رسد.

به نظر می رسد که مجتبی حسینی باید به فکر جانشین محمدی مهر در بازی با استقلال باشد؛ چرا که این بازیکن در 2 بازی اخیر پیروز به کسب 4 امتیاز برای تیمش شده است. او در هفته نوزدهم لیگ برتر پیروز به زدن گل مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شد تا یک تنه 3 امتیاز شیرین را برای تیمش خریده باشد. محمدی مهر در هفته بیستم و در بازی مقابل پدیده توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند تا با یک امتیاز از مشهد راهی اصفهان شوند.

تیم فوتبال ذوب آهن باید روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه و از ساعت 22:15 در استادیوم آزادی به مصاف تیم استقلال تهران برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ذوبی ها بدون ناجی به مصاف استقلال می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوبی ها بدون ناجی به مصاف استقلال می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید