رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه شنبه معین می شوند

به گزارش وبلاگ پنجره، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: سه شنبه در جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک شرایط 73 سهمیه کسب شده برای پارالمپیک توکیو آنالیز و نهایی خواهد شد.

رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه شنبه معین می شوند

هادی رضایی در گفت وگو با وبلاگ پنجره، درباره شرایط 73 سهمیه کسب شده برای بازیهای پارالمپیک توکیو و اینکه امکان اعزام کدام رشته ها وجود دارد، اضافه نمود: در جلسه ستاد عالی بازیهای پارالمپیک توکیو که سه شنبه هفته آینده با حضور روسای فدراسیونها برگزار خواهد شد شرایط رشته هایی که تا به امروز پیروز به کسب سهمیه شده اند در این ستاد مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرد و تصمیم خواهیم گرفت که از 73 سهمیه کسب شده کدام رشته ها شرایط حضور در پارالمپیک توکیو را خواهند داشت.

وی گفت: چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک در این دوره از بازیها اعزام کاروان کیفی است، در نتیجه با ارزیابی دقیقی که نسبت به عملکرد رشته ها و نتایجی که در مسابقات کسب سهمیه داشتند شرایط آنها آنالیز می گردد و تصمیم می گیریم که کدام یک از رشته های ورزشی صلاحیت حضور در بازیهای پارالمپیک توکیو را خواهند داشت.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک همچنین در مورد شرایط شنا و اینکه آیا از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک سهمیه ای برای شنا در نظر گرفته شده است یا خیر؟ توضیح داد: در شنا هر چند سه سهمیه ورودی به بازیهای پارالمپیک توکیو را در مسابقات جهانی لندن کسب کردیم اما هنوز شرایط آنها برای حضور در توکیو مشخص نیست و در جلسه ستاد عالی بازیها در این زمینه تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

رضایی در انتها اضافه نمود: تا امروز 73 سهمیه در رشته های فوتبال پنج نفره، دوومیدانی، بسکتبال باویلچر، والیبال نشسته، تیروکمان، تیراندازی، وزنه برداری، جودو و تکواندو کسب شده که اعزام این رشته ها به پارالمپیک توکیو هنوز مشخص نیست و در ستاد بازیهای پارالمپیک شرایط این رشته ها براساس سیاست کمیته ملی پارالمپیک مشخص تکلیف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه شنبه معین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های اعزامی به پارالمپیک توکیو سه شنبه معین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید