دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می گردد؟

به گزارش وبلاگ پنجره، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از حذف دلار 4200 تومانی از بودجه سال 99 اطلاع داد و گفت: در بودجه سال آینده دلار 2 نرخی نخواهیم داشت.

دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می گردد؟

به گزارش گروه مالی وبلاگ پنجره، سید محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ، درباره تدوین بودجه سال 99 از سوی دولت، گفت: اعلام شده که لایحه بودجه تا 15 آذر به مجلس ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده دلار 4200 تومانی نخواهیم داشت، اضافه نمود: اینکه دلار در بودجه سال آینده به چه میزانی باشد هنوز تعیین نیست، اما آنچه که تعیین است، این است که دلار 2 نرخی در بودجه سال آینده نخواهیم داشت.

نماینده تفرش در مجلس همچنین از ارائه گزارش عملکرد 381 شرکت، بانک و موسسه غیرانتفاعی دولتی درباره عملکرد سال گذشته و 6 ماهه اول سال جاری به صورت تفکیک شده از سوی سازمان برنامه و بودجه به مجلس اطلاع داد و عنوان نمود: این گزارش در کمیسیون برنامه و بودجه در حال آنالیز است، البته قرار بر این است دیوان محاسبات نیز در این زمینه گزارشی را به کمیسیون ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه این گزارش سازمان برنامه و بودجه در 3 فصل تدوین شده است، اضافه نمود: بخش عملکرد شرکت ها در سال 97، عملکرد شرکت ها در شش ماهه سال 98 و بودجه پیش بینی شده برای سال 99 این سه بخش را تشکیل می دهند. علاوه بر این شرکت های زیان ده، سود ده و نقطه سربه سر، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت شامل سازمان صنایع دفاع و سازمان بنادر و کشتیرانی نیز در این گزارش تفکیک شده اند.

حسینی با اشاره به اینکه بودجه شرکت ها نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته و رشد 15 درصدی برای افزایش حقوق و دستمزد در نظر گرفته شده است، اضافه نمود: بودجه شرکت ها یک میلیون و 380 هزار میلیارد تومان تدوین شده است. سال گذشته این رقم یک میلیون و 240 هزار میلیارد تومان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می گردد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می گردد؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار 4200 تومانی در بودجه 99 حذف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید