تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم، مخاطب عمومی اولویت ما است

به گزارش وبلاگ پنجره، مسعود حاتمی درباره جدیدترین فعالیت خود در حوزه تهیه کنندگی فیلم کوتاه توضیحاتی داد.

تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم، مخاطب عمومی اولویت ما است

مسعود حاتمی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: قرار است 10 فیلم کوتاه به تهیه کنندگی من و حمیدرضا انجوی نژاد در ژانر های مختلف، تولید شود که سرمایه گذاری و تولید کننده این آثار بر عهده یک سایت اینترنتی است.

او افزود: کارگردان های این فیلم ها از طریق فراخوان تعیین می شوند؛ بدین صورت که افراد از طریق فراخوان، فیلمنامه های خود را ارائه می دهند و پس از بررسی در شورا ده فیلمنامه انتخاب می شود، هر فردی تمایل داشت می تواند فیلمنامه اش را کارگردانی کند در غیر این صورت ما کارگردان فیلمنامه منتخب را انتخاب خواهیم کرد.

حاتمی گفت: این ده فیلم با هدف جذب مخاطب عمومی تر و فاصله دریافت از مخاطب تخصصی تر ساخته شده و پس از تولید روی این سایت به فروش گذاشته خواهد شد تا هزینه ها برشود البته زمانی برای معرفی آثار به جشنواره ها در نظر گرفته می شود.

این کارگردان درباره هزینه در نظر گرفته شده، گفت: بیش از پانصد میلیون تومان برای تولید ده فیلم هزینه خواهد کرد و با فروش آن ها، بازگشت هزینه را به همراه دارد. البته نکته حائز اهمیت، ارائه فیلم ها به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه نمایش است و قطعا همه کار ها قانونی پیش می رود.

حاتمی گفت: فراخوان از امروز ارائه می شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم، مخاطب عمومی اولویت ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید ده فیلم کوتاه را در برنامه داریم، مخاطب عمومی اولویت ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید