تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد

به گزارش وبلاگ پنجره، مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران و شرکت پیشگامان فرصت آفرین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد

در نشست اخیر مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران که با حضور غلامحسین جمیلی، عضو هیات رئیسه اتاق ایران و مهدی مالی، سرپرست مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات اتاق ایران تشکیل شد، تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد.

مالی در این نشست هدف اصلی انعقاد تفاهم نامه با شرکت پیشگامان فرصت آفرین را حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها بیان کرد و گفت: در پی رسیدن به الگویی مناسب هستیم تا بتوانیم مسائل مورد احتیاج کشور را در حوزه صادرات دانش بنیان مرتفع کنیم.

او توضیح داد: طبق رسالت این مرکز و با توجه به ظرفیتی که در منطقه ها آزاد وجود دارد، می توان با جذب سرمایه گذار خارجی در راستای رونق اقتصاد دانش بنیان و ارزآوری و سودآوری برای کشور گام های موثری برداشت.

مالی اضافه کرد: موضوع این تفاهم نامه که در حوزه سلامت است، یاری به شتابدهی صادرات و حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور در منطقه ها آزاد است.

رئیس مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران تاکید نمود: همیشه تعامل حلقه گمشده حوزه دانش بنیان هاست. از این رو، با انعقاد این تفاهم نامه سعی داریم با شناسایی پتانسیل ها و فرصت ها در منطقه ها آزاد اقداماتی که می تواند مؤثر باشد را به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده انجام دهیم.

جمیلی، از اعضای هیات رئیسه اتاق ایران از میهمانان حاضر درباره حمایت اتاق ایران از این تفاهم نامه گفت: مرکز شتابدهی صادرات در راستای حمایت از شرکت های نوآور و دانش بنیان و عملی کردن ایده های استارت آپی تأسیس شد.

جمیلی گفت: شواهد و نتایج کار این مرکز گویای آن است که در راستای رسالت خود راستا صحیحی را طی نموده است، از این رو، طبق قوانین این حوزه بر اتاق بازرگانی ایران واجب است که از فعالیت های این مرکز حمایت نموده و نهایت همکاری را با این مرکز داشته باشد.

بر اساس این گزارش، برای تحقق اهداف این تفاهم نامه، کارگروهی تشکیل شده که دبیرخانه آن در محل مرکز نوآوری و شتابدهی صادرات ایران در نظر گرفته شده است تا بر اساس آن، فعالیت های مربوطه با قدرت و سرعت هرچه بیشتر پیش رود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم همکاری با هدف شتابدهی صادرات در منطقه ها آزاد امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید