باشگاه های ورزشی همدان مجاز به بازگشایی نیستند

به گزارش وبلاگ پنجره، معاون اداره ورزش و جوانان همدان گفت: باشگاه های ورزشی شهرهای این استان مجاز به فعالیت و بازگشایی نیستند چراکه در خصوص شیوع کرونا در منطقه سفید قرارنداریم.

باشگاه های ورزشی همدان مجاز به بازگشایی نیستند

به گزارش وبلاگ پنجره آنلاین به نقل از ایرنا، کاوه صولتی چهارشنبه 17 اردیبهشت بیان نمود: همچنان فعالیت های ورزشی در فضاهای ورزشی همدان ممنوع است و باشگاه ها و استادیوم های استان تعطیل است.

وی بیان نمود: در حال حاضر شرایط 132 شهر کشورمان از نظر شیوع کرونا سفید است بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز 16 اردیبهشت آغاز نمایند.

صولتی اضافه نمود: هیچ یک از شهرهای همدان در این شرایط قرار ندارند و هرگز اجازه فعالیت به رشته های ورزشی داده نمی گردد.

وی گفت: تا زمانی که شرایط استان به شرایط عادی بازنگردد و از سوی ستاد کرونا تائید نگردد، امکان بازگشایی فضاهای ورزشی وجود ندارد.

معاون اداره ورزش و جوانان همدان یادآور شد: تمامی فضاهای ورزشی استان تا سرانجام اردیبهشت تعطیل است و برای آغاز فعالیت ها تابع دستورالعمل ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا هستیم.

صولتی اضافه نمود: برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط تمامی شهرها به صورت هفتگی رصد می گردد و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می گردد.

وی گفت: فعالیت باشگاه های خصوصی نیز همچنان تعطیل و ممنوع است و هرگونه فعالیت با برخورد مراجع قضایی و پلمپ و جریمه محکوم خواهد شد.

همدان دارای بیش از 85 هزار ورزشکار و 600 مکان ورزشی است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا به امروز (16 اردیبهشت) هزار و 970 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 63 نفر در 24 ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور 6 هزار و 340 نفر رسید.

منبع: همشهری آنلاین

به "باشگاه های ورزشی همدان مجاز به بازگشایی نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های ورزشی همدان مجاز به بازگشایی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید