خبرنگاران 6 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری اخطار پلمب دریافت کردند

به گزارش وبلاگ پنجره، شهرری - خبرنگاران - مسئول بازرسی و نظارت اماکن ورزشی شهرستان ری گفت: 6 باشگاه ورزشی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اخطار پلمب دریافت کردند.

خبرنگاران 6 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری اخطار پلمب دریافت کردند

هادی آقابابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پنجره اظهارداشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا وتعطیلی اماکن ورزشی برای جلوگیری از انتشار این ویروس تعداد 100 بازرسی از اماکن ورزشی برای برخورد با متخلفان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی این مدت 6 باشگاه ورزشی که چهار مورد در باقر شهر یک مورد شهرری یک مورد قیامدشت بوده است اخطار24 ساعته پلمپ دریافت کردند که درصورت ادامه فعالیت تا اطلاع ثانوی پلمب می شوند.

آقابابایی با اشاره به اینکه 14 بازرس در قالب هفت تیم به بازرسی اماکن ورزشی شهرستان ری می پردازند گفت: بازرسی اماکن ورزشی این شهرستان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد ودرصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

این مسئول اعلام نمود: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در ورزش تصمیم گرفته شد کلیه باشگاه های دولتی تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از70 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

به گزارش وبلاگ پنجره، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به 2 هزار و 922 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 92 نفر رسیده است همچنین 522 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب نموده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری اخطار پلمب دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 باشگاه ورزشی متخلف در شهرستان ری اخطار پلمب دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید