بازدید شهردار منطقه 19 از پروژه های عمرانی در سال نو، تاکید بر تسریع اجرای پروژه ها

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 19 در نخستین روزهای سال 1401 از فرایند اجرایی و پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه بازدید کرد.

بازدید شهردار منطقه 19 از پروژه های عمرانی در سال نو، تاکید بر تسریع اجرای پروژه ها

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پنجره از تهران، مهدی راهنمایی در ابتدای این بازدیدها که با همراهی معاون فنی و عمرانی و مشاورش انجام شد ، به پارک 22 بهمن رفت و ضمن بازدید از عملیات فنس کشی و ساماندهی فضای بصری آن، خواهان اجرای آسفالت و بهسازی شهربازی این بوستان به منظور خدمات رسانی بهتر و رفاه حال شهفرایندان در سال تازه شد.

وی در ادامه سری هم به محل پروژه نوسازی پاساژ توحید زد و در جریان پیشرفت مغازه های در حال احداث نهاده شد.

راهنمایی بعلاوه در بازدید از پروژه احداث لوپ تقاطع شهید کاظمی و شکوفه، از اتمام عملیات عمرانی این پروژه و تاثیرات ترافیکی آن در کاهش بار ترافیکی این تقاطع و تسهیل دسترسی شهفرایندان به محلات ناحیه 3 اطلاع داد.

شهردار منطقه 19 گفت: با انجام عملیاتی همانند زیرسازی جدول، تخریب روی پل، آسفالت و RCC، این معبر تکمیل و زیر بار ترافیکی رفته است. ضمن اینکه در راستای ایمن سازی تردد، 5 سرعتکاه آسفالتی نیز در رمپ شهید کاظمی به شکوفه احداث شده است.

شهردار منطقه 19 در این بازدید در جریان عملیات احداث مجتمع انتظامی در ناحیه 3 نیز نهاده شد و بر تسریع اجرای این پروژه تاکید نمود. این مجتمع با اختصاص فضایی در عرصه 5 هزار مترمربع در حال ساخت بوده و به مرحله اجرای فوندانسیون رسیده است.

راهنمایی بخش دیگری از بازدید خود را به آنالیز شرایط کارگاه های عمرانی محدوده منطقه و اقدامات صورت گرفته برای جمع آوری و ساماندهی آن ها قرار داد.

علاوه بر این طی این بازدید فرایند اجرایی پروژه احداث مخزن بتنی 2500 متر مکعبی بوستان ولایت آنالیز شد.

این مخزن بزرگ که با هدف یاری به تأمین آب شرب و آبیاری فضای سبز پشت قلعه شادی (در شماره 2) در حال احداث است، تاثیر چشمگیری در صرفه جویی مصرف آب خواهد داشت.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید شهردار منطقه 19 از پروژه های عمرانی در سال نو، تاکید بر تسریع اجرای پروژه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید شهردار منطقه 19 از پروژه های عمرانی در سال نو، تاکید بر تسریع اجرای پروژه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید