بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

به گزارش وبلاگ پنجره، خبرنگاران/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

مازیار غلامی در گفت وگو با وبلاگ پنجره، با اشاره به تداوم بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات گیلان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته رودسر با 74 میلیمتر و لاهیجان با 70 میلیمتر بیشترین مقادیر بارش را در ایستگاه های هواشناسی ما داشتند.

وی با اشاره به بارش 52 میلیمتری باران در شهر رشت، افزود: امروز بیشینه دمای هوای رشت به 11 درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امشب و فردا بارندگی در نواحی جلگه ای شدید خواهد بود، گفت: توده هوای سرد و بارشی باند شمالی کشور را در بر گرفته و حرکت کندی دارد لذا انتظار داریم این شرایط تا شنبه تداوم داشته باشد.

غلامی بارش باران در جلگه، وزش باد نسبتا شدید در نواحی ساحلی و بارش برف در ارتفاعات را برای فردا پیش بینی کرد و متذکر شد: فردا دریا مواج و طوفانی است و امکان انجام فعالیت های مرتبط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده تغییر دمای محسوس نخواهیم داشت، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و برای روز دوشنبه انتظار داریم هوا به تدریج پایدار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، پایداری تدریجی هوا از دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید